Anna  Niewiadomska:
>Podsylacie nam  tu interesujece teksty i chwala Wam za to, ale skonczcie
>prosze z tymi wszystkowiedzacemi  komentarzami. Po prostu bierzcie wiecej
>przykladu ze starszych i popatrzcie jak to robi wasza Mama. Pozwolcie
>dyskusji rozwijac sie samej i dajcie nam staruszkom jakies pole do popisu.
>I wiecej troche skromnosci i powsciagliwosci w sadach. Bo jeszcze pare lat
>takiego treningu i staniecie sie obie osobkami nie do zniesienia...

Prunka:
To tak mniej wiecej brzmi jak badzie mile, pracowite ale od orderow to wam
wara! Od orderow, defilad i innych takich to sa starsi a nie takie zoltki.

Zoltki kochane, ja Stara Zwiedla Sliwka oswiadczam wam uroczyscie ze na tym
polega demokracja. Nie wiek tu decyduje ale wiedza, inteligencja i polot.
Panie Starsze takie jak na przyklad ja i pare innych powinny albo sie
doszlifowac albo podciagnac do mlodych a mentorskie glaskanie po glowie jest
zupelnie nie na miejscu. Jezeli dorosli wszystko wiedza to dlaczego mlodzi
nie moga wiedziec tyle samo czyli wszystko ale inaczej.

Kochani panstwo, demokracja to ciezka nieustanna praca. Nie Ci obejmuja
stanowiska ktorzy ciezko i ofiarnie pracuja ale ci ktorzy sa najbardziej
efektywni, tworczy i twardzi. Nie rozumiem dlaczego mlodzi maja byc
obciazeni naszym bagazem zyciowym. Tylko w ich nieswiadomosci lezy nadzieja
ze wreszcie przeskocza nasze zagubienie w swiecie. Jezeli oni naucza sie
stac w cieniu nigdy jako spoleczenstwo z tego cienia nie wyjda.

Ja z niecierpliwoscia zawsze czekam na ich artykuly i komentarze. Wlasnie
komentarze interesuja mnie najbardziej. Nie tylko swiadcza o sposobie
myslenia ale swiadcza o mysleniu w ogole. Wlasnie panie Z  uswiadamiaja mi
ze  choc zjadlam wszystkie rozumy to jeszcze cos zostaje na dokladke.

Nowe horyzonty. Nowe spojrzenie.

A tylko to sie liczy

Sliwka Prunka

Wazne sa tylko te dni ktorych jeszcze nie znamy
Waznych jest kilka tych chwil tych na ktore czekamy.....

Odpowiedź listem elektroniczym