On 27 Aug 99 at 12:18, Waldemar Glaz wrote:

    Nie chce sie wtracac, ale:

> Jednak co pan nabroil, to nabroil i jakas pokuta sie panu nalezy.
> Nakazujemy zatem:

   Czyzby to znow wrocily Zielone, czy pluraris majestatis?

> a) cztery razy Ojcze Nasz,

   Ha! WTI buzuje az huczy. Zob. moja odpowiedz Panu Pecowi napisana
 przed przeczytaniem tego tekstu...

> b) kleczenie na grochu twarza do sciany w czasie transmisji meczu
> ulubionej druzyny ,

   Pudlo. Zablocki nie ma ulubionej druzyny, nie oglada meczow,
 tepi moja pisanine sportowa na niniejsza liste.

> oraz
> c) zadnego kisielu na kolacje od dzis do nastepnego piatku.

   To moze byc trafione. Zablocki jest znanym kuchmistrzem
 i smakoszem. A czy zakaz dotyczy takze Dziennikow Kisiela?

   3 grosze nieproszony wtracil

   Szy

Odpowiedź listem elektroniczym