On Fri, 27 Aug 1999, Andrzej Szymoszek wrote:

>    Czyzby to znow wrocily Zielone, czy pluraris majestatis?

Pan Zablocki prosil o wybaczenie rodzinke. Rodzinka to jest liczba mnoga.

>    Ha! WTI buzuje az huczy. Zob. moja odpowiedz Panu Pecowi napisana
>  przed przeczytaniem tego tekstu...

Oj huczy i buzuje. Tak, a propos, czy ogaldal pan wczoraj Homo Faber
(Voyager)? No pewnie nie - o tej porze, o ktorej TV1 nadaje cos do
ogladania porzadni ojcowie spia snem sprawiedliwego z glowa rodziny
zlozona na puchowych piernatach.

>    Pudlo. Zablocki nie ma ulubionej druzyny, nie oglada meczow,
>  tepi moja pisanine sportowa na niniejsza liste.

Aha. W takim razie Zablocki ma kleczec z glowa zwrocona w kierunku
telewizora podczas meczu ulubionej druzyny pana Szymoszka. A poniewaz
jezt to drastyczne zaostrzenie kary, w nastepnym punkcie ograniczmy
liczbe dini bez kisielu do trzech.

>    3 grosze nieproszony wtracil

Jak by pan tak za kazdym razem wtracal trzy grosze, to by sie troche juz
uzbieralo.

>    Szy

W. Glaz
[EMAIL PROTECTED]