Witam!
Pan Andrzej Szymoszek napisal:

>      Nie wiem, czy Pan Lepecki hrabia czy nie hrabia. Bo przeciez
>    nie posadzalbym Go o to, ze ustawie reprywatyzacyjnej kibicuje
>    z prostej checi osobistego wzbogacenia sie. Gdyby tak
>    bylo, zalecalbym powrot do klasyki, do "Nie-Boskiej Komedii"
>    Krasinskiego. Ciekawa rzecz- konserwatysci z trojga wieszczow
>    najwyzej sobie cenia wlasnie tego, moze dlatego ze sam hrabia,
>    a przeciez jednak napisal te "Nie-Boska", rozprawiajac
>    sie z "Okopami Sw. Trojcy"...Bardzo prosta sprawa wynika
>    i z lektury tego dziela, i z historii: jak sie kto, powolujac
> [...]

Gdy na argymenty sil brakuje pisze sie tak jak Pan tutaj, czyli o czyms
innym udajac ze pisze sie na temat.  A szkoda ze nie chcial Pan podjac
sie dyskusji i sprobowac odepszec moje argumenty zawarte w innych listach.

Pomijam juz wszelkie pomowienia i zniewazania z panskiej strony.
No ale coz, nie tylko sliwki blisko swego drzewa spadaja, z chamstwa
tez sie nie wyrasta...chociaz zycze Panu jak najlepiej

pozdrawiam,
Konrad Lepecki

--
"Im bardziej chore panstwo, tym wiecej w nim praw."
Tacyt

:  Konrad Łepecki                               :
: [EMAIL PROTECTED]                        :
: Moja witryna zawiera artykuly                 :
: "Pro Fide Rege et Lege" z NCz!                :
: http://members.tripod.com/~tytus/Welcome.html :