------Original Message------
From: Zbigniew J Koziol <[EMAIL PROTECTED]>
To: [EMAIL PROTECTED]
Sent: January 22, 2000 4:44:12 PM GMT
Subject: Fredericton, Kanada

Posylam na prosbe Pani Magdaleny Lenarczyk. zb.

>Witek spytal, co tam slychac we Fredericton, New Brunswick, Kanada, a
wiec
>odpowiadam via Zybszek (moje listy z domowej Eudory nie zyskuja
aprobaty Buffalo)

> Usciski dla wszystkich

> Sniezka zwana Magda

Witaj Sniez(yn)ko.

Sliczny to byl opis ktory akurat wycielem i wielka bylaby to szkoda
gdybys mie mogla swobodnie i samodzielnie uraczac nas podobnymi
tresciami w przyszlosci.
Moze wyslisz do [EMAIL PROTECTED] komende subscribe
poland-l, a po aprobacie set poland-l nomail.  To umozliwi Ci wysylanie
listow z domu.
Jeszcze wygodniejszym rozwiazaniem byloby byc moze zalozenie wlasnego
konta u jednego z setki internetowych oferentow e-mail.  Wowczas mozna
sprawdzac wlasna poczte i wysylac listy z dowolnego komputera na kuli
ziemskiej.

Mozna taki adres posiadac tez np. wylacznie dla Poland-L.  Pozwala to na
oddzielenie tego forum od poczty sluzbowej lub innej prywatnej.  Bardzo
wygodna sprawa.

Musimy jednak poprosic Pana Witka aby zechcial przetrzec oczy i
dostrzec, ze wraz z rozwojem Internetu rozwijaja sie funkcjie i zakres
poczty elektronicznej.  My na tym tle wygladamy jak reczna centralka
telefoniczna gdzies w Pipidowie.  Az dziw, ze to znajduje uznanie u
niektorych.  No, ale Chiny to nie Ameryka. Rozmowy trwaja, wiec jest
nadzieja, ze wszyscy tam zrozumieja co to wolnosc.

Internet Panie Witoldzie z natury swojej jest bezplatny i taka powinna
byc poczta.  Wie Pan o czym pisze?
Szkoda, ze z tego powodu wielu nowym osob odmawia sie prawa zapisu i
uczestniczenia w dyskusji, a ci szczesliwcy ktorzy juz sa - traktowani
sa jak muchy w szklance do gory dnem, a lowca sobie tylko patrzy.

Andrzej M. Sikorski

P.S. Serdecznie rowniez pozdrawiam z przyproszonej sniegiem stolicy USA.
(Na okazje opadow 3 cali sniegu szkoly, uczelnie i instytucje rzadowe
byly zamkniete, a w ogrodku wiosenne kwiaty juz sie przebily z pod
bialej kolderki)

FREE Personalized Email at Mail.com
Sign up at http://www.mail.com?sr=mc.mk.mcm.tag001

Odpowiedź listem elektroniczym