Iza Bozek"

Madziu, mam te same problemy z Eudora, przy wysylaniu listu na PL pojaiwa
sie informacja, ze adres jest nieakceptowalny, albo cos w tym rodzaju.
Jesli zamkniesz Eudore i potem ja znowu otworzysz to mozesz wyslac list bez
problemu. Niewyslany list jest w folderze Out ze znaczkiem Q. Wpadlam
przypadkiem na ten trick i dziala. Sprobuj.

- nie, nie kochanie. Moje listy daja sie wyslac. Tylko po "OK" do
Buffalo wracaja jako "niekonfirmowane". Mysle, ze moj adres domowy
nie jest identyczny jak ten z biblioteki choc pozornie, oba ukazuja
sie jako "[EMAIL PROTECTED]".

Co do oceny dzialalnosci administratora listy to jak zwykle sie z Toba nie
zgadzam.

Caluski
Izabela

- :-) Podobno, kto sie czubi ten sie lubi..

Izolubka Magda

Odpowiedź listem elektroniczym