On Fri, 1 Sep 2000 10:22:52 -0400 Bartek Rajwa
<[EMAIL PROTECTED]> writes:
> On Thu, 31 Aug 2000, Marek Duszkiewicz wrote:

> Ja poki co pozostane przy swoich pogladach politycznych, wraz z mala
> garsta innych ,,oszolomow'', ktorzy pragna wilczego kapitalizmu,

Czyzby kapitalizm mafijny obecnie panujacy byl za malo wilczy?

> czyli
> takiego gdzie nie ma koncesji, kontyngentow, specjalnych pozwolen,
> specjalnych stref ekonomicznych, faxow z Ministerstw wskazujacych
> jak
> interpretowac ustawy podatkowe, absurdalnych acyz, zaprzyjaznionych
> panienek w Urzedzie Skarbowymc czy obowiazkowych ubezpieczen
> spolecznych na ktorych trzyma lape podejrzana instytucja wchodzaca w
> konszachty z szemranymi firmami komputerowymi.

Nie wiem jak system amerykanski jest  definiowany w terminologii
p.Rajwy,ale w USA licencje,pozwolenia,sa na wszystko i bardzo drogo
sie za nie placi.

> A zamiast tego sa
> niskie podatki, sprawna armia i policja oraz jasne minimalistyczne
> przepisy.

Tak nigdzie nie ma,chyba ze w Kostaryce,ale tam nie ma armii.

A  jesli o wilczosci mowa,to rzeczywiscie zeby przyspieszyc jej rozwoj
nalezy glosowac za SLD.
Marek D.

Odpowiedź listem elektroniczym