Kilka slow wyjasnienia. Przepraszam za brak odpowiedzi z mojej strony w dyskusji
na temat Kazika. Wyslalem trzy listy w sobote ale nie otrzymalem nawet normalnej
prosby o potwierdzenie z Poland-L.

Po trzech dniach, w liscie prywatnym, zapytalem p. Witolda Owoca o przyczyne.
Kilkanascie godzin pozniej otrzymalem prosbe z Poland-L o potwierdzenie dwoch z
trzech uprzednio wyslanych postingow.

Niestety, temat na liscie juz "odjechal" i moje odpowiedzi nie wnioslyby nic
nowego, wiec anulowalem oba postingi i obecnie pisze tylko aby wyjasnic powod
mego milczenia.

Nie otrzymalem nawet jednego slowa od p. Witolda Owoca wiec ciagle nie wiem co
bylo przyczyna/.
Moze Igrzyska Olimpijskie w Sydney?

Wylaczam sie z dyskusji bo trudno jest dyskutowac gdy moje listy docieraja z
kilkudniowym opoznieniem.

Tematy aktualnie walkowane na liscie tez mnie nie bardzo interesuja, jako ze nie
ogladam swiata z tej samej strony z jakiej widzi go muszla klozetowa a wiec
strata niewielka.

Ryszard Majchrzak

Odpowiedź listem elektroniczym