Pan  ">Tomasz J Kazmierski  <[EMAIL PROTECTED]>  napisal w piatek 1
wrzesnia:

********

On Fri, 1 Sep 2000 13:29:47 MET, Andrzej Szymoszek
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Leszka Millera: "Tak dalej byc nie musi". Kazik wplata> to
w piosenke i pyta: "czy wierzysz w slowa te, ja nie> wierze w nie, czyz
one prawdziwe sa, nie wierze tym> kurwom jak psom". Mlodzi zwolennicy
SLD nawet jesli

Czy moglby Pan z laski swojej zaprzestac produkowaniatej tworczosci na
Poland-l i przeniesc ja na inne,godniejsze forum?

Dziekuje

tjk

***********

Ten posting zbulwersowal mnie podobnie jak Wlodka Holsztynskiego i duzo
czasu minelo zanim zdecydowalem sie czy i jak na to odpowiedziec. No wiec
odpowiadam tak:

Po pierwsze: Andrzej Szymoszek zacytowal na Poland-L artyste ktory jak
rozumiem cieszy sie spora popularnoscia w Polsce. Mysle ze poparta cytatami
dyskusja o tworczosci takich osob jest jaknajbardziej na miejscu na naszej
"Discussion of Polish Culture list". Ja osobiscie naleze do pokolenia
ktoremu wspolczesna muzyczna kultura mlodziezowa (czy nawet znacznie
mlodszych ode mnie ludzi calkiem doroslych) rzadko sie podoba, tymniemniej
interesuje mnie co dzieje sie pod tym wzgledem w Polsce.

Po drugie: powyzszy cytat rzeczywiscie zawieral tzw "brzydkie slowo". Moim
zdaniem zacytowanie tego tekstu bylo jaknajbardziej uzasadnione przebiegiem
dotychczasowej dyskusji, i stanowilo jej istotny argument.

Po trzecie: Andrzej Szymoszek jest jednym z nielicznych, pamietajacych
jeszcze lepsze czasy uczestnikow Poland-L, ktorzy, powodowani zapewne
sentymentem, staraja sie podtrzymywac dyskusje i przeciwdzialac obumieraniu
listy. Ja tez ten sentyment do Poland-L podzielam, wiec apeluje: Andrzeju,
nie przenos prosze swych postingow na inne, bez watpienia godniejsze forum.
Szkoda byloby zeby nasza lista zamarla calkowicie.

Michal Niewiadomski

Odpowiedź listem elektroniczym