,
        Katarzyna Z. i Andrzej Sz. przyblizaja nam jak moga kandyda
        tow na prezydenta. I kogo my Polacy za bliskimi i dalekimi gra
        nicami mamy wybrac?
        Nie bede glosowala, to popre obecnego Prezydenta, a nie mam
        takiej woli, bo mam swoje powody. Pozostaja mi inni. Ale dla
        czego jestem zmuszana do wyboru, na zasadzie "przeciw" ?
        Naiwnie myslalam sobie, ze moi Rodacy w kraju wybiora kil
        ku  co najmniej akceptowalnych kandydatow a reszta , rozsia
        na po swiecie, dolozy troche glosow. Stalo sie inaczej i co
        robic?
        Pozdrawiam Joanna

Odpowiedź listem elektroniczym