Malgorzata Zajac:
/../
> [...]
> antyuwlaszczeniowej), to uznalam, ze ostatni list pani Uty nie zawieral ani
> jednego merytorycznego argumentu, tylko oczywistosc, ktora nie ma
> nic do rzeczy. Chodzi o to, ze nie jest istotne, jak to sugerowala pani
> Uta, jaka sie obywatel popisal zaradnoscia i przedsiebiorczoscia
> Jedni sie uwlaszczyli, zawlaszczajac majatek panstwowy, wykorzystujac swoja
> pozycje w komunistycznym establishmencie, a drudzy nie. Wiec szermowanie
> przez Kwasniewskiego argumentem niesprawiedliwosci spolecznej proponowanych
> rozwiazan jest co najmniej niestosowne. Dlatego tez ostatni list pani Uty w

:-)
Juz rozumiem, dlaczego Pani lubi Krzaklewskiego, a przez wiekszosc Polakow jest,
jesli to sformulowac delikatnie - nielubiany. On tak samo dyskutuje - widzialam
konferencje prasowe z nim

/../
> Sugerowanie przez pania Ute nieuczciwosci Krzaklewskiego wobec
> Lecha Walesy jest klamstwem. A z klamstwem sie nie dyskutuje.

:-)
Jak _sugerowanie_ moze byc klamstwem? Sugerowanie jest procesem subjektywnym.
Ten proces sie tylko udaje, jesli tam jednak sa watpliwosci, co do prawdy
wlasnych sadow.
Rozumiem, ze coraz trudniej utrzymac pozory, ale czy on - Krzak - jest tego
warty?

> Bylam na spotkaniu z Walesa na wybrzezu w druga sobote sierpnia.
> Slyszalam co mowil i ogladalam pozniej relacje w telewizji i czytalam
> w "Gazecie Wyborczej". Widzialam naocznie jak sie manipuluje opinia
> publiczna, jak sie gra Walesa~ oczywiscie w obronie Kwasniewskiego.
> (wtedy chodzilo o lustracje). Z ludzi robi sie baranow. Ale wielu to
> z radoscia kupuje, bo pomaga to rozladowac ich kompleksy, np. Andrzej
> Szymoszek, czy Uta Zablocki-Berlin.

Uuaaahhhh..
Jedni mowia 'makulatura' jesli chodzi o glosy - inni o manipulacji baranow,
jesli chodzi o wspolobywateli.
Takim sposobem dyskusji mnie juz meczyli w szkole. Zadne wytlumaczenie, dlaczego
raz glos jest makulaturem, a raz nie - a dlaczego raz baran jest manipulowany, a
raz z wlasnej woli staje sie baranem. Myslalam, ze bedzie cos lepszego..
Ale moze zaraz znowu cos w rodzaju 'skandaliczna ososba' bedzie:-))

/../

> Malgorzata @

Pozdrowko
Uta