> Panie Andrzeju! Pan jest lepszy niz D. Szymczycha! Ale sie usmialem.
> Lepszy dlatego, ze Pana demagogia jest tak uroczo stylizowana na
> czysta, bezgrzeszna naiwnosc.

     A co, Pan powazny czlowiek tez sie wciaga w te hece kaliska?

> Prosze nie odbierac mojej wypowiedzi jako zajecie jakiegokolwiek
> stanowiska w dyskusji na temat czy telewizja jest czy nie jest
> pro-Kwasniewska. Pragne tylko zwrocic uwage, ze udowadnianie za pomoca
> wyniku sondazy, ze telewizja nie manipuluje opina spoleczna (bo
> przeciez opinia spoleczna twierdzi, ze nie jest manipulowana, a Ci co
> sa manipulowani wiedza, ze sa manipulowani wiec nie sa manipulowani)
> to troche dziwaczny wygibas logiczny (delikatnie mowiac).

    Troche tak, ale zawsze moge powiedziec, ze telewizja manipuluje
 "tymi innymi".

> Pozdrawiam szczerze ubawiony,
>
> Bartek Rajwa

    To niech sie Pan bawi dalej...ale beze mnie :) To juz jest chyba
  moj czwarty list dzisiaj, a wiec niniejszym rozpoczynam Cisze
  Wyborcza. Jeszcze tylko maly apelik: glosujcie na
  Andrzeja Olechowskiego! Naprawde moze byc bardzo dobrze.
  I wcale nie dlatego, ze na innej liscie dyskusyjnej poparcie
  dla niego wynosi jak na razie 100% :)

   Andrzej Szymoszek

Odpowiedź listem elektroniczym