Lukasz Salwinski wrote:

> nie bardzo tylko rozumiem, z czego ??? z ponownego wynalezienia kola (i to
> na dodatek kanciatego) ???

Panie Lukaszu,

Do tego, by czuc satysfakcje wystarczy mi entuzjastyczna reakcja na moja
wiadomosc na liscie linuxowej w Toronto - liscie profesjonalistow, sposrod
ktory wielu swoj zawod uprawia nawet i kilkadziesiat lat. Opinie z Poland-L
na ten temat maja wiec dla mnie znaczenie drugorzedne.

> od dobrych paru lat szanujace sie czasopisma naukowe zamieszczaja na sieci
> artykuly w wersji .pdf

Szkoda, ze nie potrafi pan zauwazyc roznicy miedzy formatem pdf bedacym
wlasnoscia Adobe, zmieniajacym sie czesto, nie dzialajacym poprawnie na
unixie, do ktorego oprogramowanie kosztuje mnostwo forsy, a formatem dobrze
opisanym, dostepnym publicznie, do ktorego istnieje juz w tej chwili wiele
dobrego oprogramowania za darmo...

A Niemcy zauwazyli te roznice... Coz, nie kazdy rodzi sie wynalazca kola...

Flash nie zastapi pdf. Chocby tak jak Linux nie zastapi Windows (bo Adobe ma
monopol na sposob bardzo podobny do tego windowsowego). Nie o zastepowanie
chodzi zreszta. Do wielu zastosowan nadaje sie jednak lepiej niz
jakiekolwiek inne narzedzia.

zb.

Odpowiedź listem elektroniczym