"..........Wojciech Domagala - Kielce wrote:
Szanowny Panie Stanislaw Blaszczak:
Pozwole sobie tez wtracic swoje 3 grosze.
Co Pan jako katolik radziłby zgwałconej kobiecie ? Wychowywać dziecko
gwałciciela ?
Na pewno nie poradzilbym aby je zabila......."

Ostatecznie tak mały organizm nie ma jeszcze świadomości.

"......Co Pan jako katolik radziłby małżeństwu które nie ma pracy, lub jedna
osoba
> jest bezrobotna, któremu przytrafiło się dziecko, którego utrzymanie jest
> bardzo kosztowne ?
Na pewno nie poradzilbym aby ke zabili........."

A czy Pan wie ile samobójstw jest co roku w Polsce z powodów ciężkiej
sytuacji ekonomicznej rodzin ? Czy rząd nie zabija pośrednio tych osób,
które nie mają co do garnka włożyć ? Zastanawiał się Pan nad śmiercią
poprzez samobójstwo z przyczyn ekonomicznych ? Jak długo trwa decyzja ? Jak
długo trwa ciężki okres w życiu takiego człowieka ? Czasami samobójstwo jest
nieudane i ludzie próbują ponownie to zrobić ?

".....Znam osobiście małżeństwo, które bardzo się męczy gdyż pracuje tylko
ojciec
> a dla dwojga synów nie ma pieniędzy na studiowanie. Czy Pan jako katolik
> Panie Blaszczak tak widzi Polską rodzinę jako stojącą po zasiłek dla
> bezrobotnych ?
Panie reporter - mam dla Pana pytanie zastepcze - Ma Pan rodzine
z marginesu. Matka i ojciec pijacy, matka syfilityczka, ogolnie
dno. Kobieta jest w ciazy. Co by Pan radzil? Sadze ze moze Pan
znac odpowiedz ale poprobujmy......."

Jak ja miałbym być tym dzieckiem wolałbym aby mnie zabito.

".......Co Pan jako katolik radziłby zrobić w naszym kraju tym kilku
procentom
> dewiatów seksualnych ?
Zyc zgodnie z przykazaniami......."

A czy Prawica AWSowska żyje zgodnie z przykazaniem "Nie Kradnij" ? Tylko
pomiędzy Prawicą a dewiatami jest taka różnica, że Ci pierwsi nie muszą
łamać przykazań.

"........Czy Panu jako katolikowi sprawia przyjemność cierpienie przewlekle
chorych
> osób w czasach kiedy kasy chorych odmawiają refundacji kosztów leczenia ?
> W Holandii nie powinno być eutanazji gdyż tam ludzie godnie zarabiają i
stac
> ich na opiekę lekarską, eutanazja powinna miec miejsce w Polsce gdyż tutaj
> nie da się ani godnie żyć z uczciwej pracy ani godnie umierać jak się jest
> przewlekle chorym.
Efektem tej akcji 'godnego umierania' jest to ze starsi i ciezko
chorzy ludzie boja sie isc do szpitala... Nie ludzmy sie.
Eutanazja jest morderstwem w imieniu sypiacych sie systemow
ubezpieczen medycznych......."

To jak się sypią systemy ubezpieczeń społecznych to ja widziałem w Holandii.
A w Polsce ? Starość jest piękna. Żyć nie umierać.

"....Czy Pan jako katolik wie, że prawie dziesięciomilionową rzeszę ludzi
ubogich
> i bezrobotnych nie stać jest na leczenie prywatne, które jako jedyne
> gwarantuje w Polsce rzetelną opiekę lekarską ?
I co Pan w zwiazku z tym proponuje? Masowa eutanazje? 10 mln to
wiecej niz 'przerob' wszystkich obozow koncentracyjnych......."

Proponuję aby przed zakończeniem swojej kadencji AWS zwiększyła ustawowo
wynagrodzenia dla pracowników kas chorych. Wtedy będzie więcej nakładów na
szpitale i ośrodki zdrowia.

"...Czy Pan katolik Blaszczak mieszka w Polsce i dostaje co miesiąc pensję
300
> dolarów za 12 godzinny dzień pracy ?
A czy - Pan dostaje? A moze Pan w jakis spozob stara sie pomoc
tym ludziom? Oczywiscie mysle o pomocy aby godnie zyc a nie aby
ich wymordowac w ramach 'godnej smierci'..."

Ja dostaje 150 dolarów miesięcznie za 8 godzinny dzień pracy. Nie wyobrażam
sobie jak Radio Rydzyka może wyciągac ręce po pieniądze dla starszych osób,
które mają dużo mniej ode mnie.

".........Z narodowo-katolickim pozdrowieniem
Wydaje mi sie iz Pana podpis nie ma sie nijak do Pana pogladow.
No chyba ze traktowac zbitke 'narodowo-katolickim' podobnie jak
'demokracje socjalistyczna' ktora nie miala nic wspolnego ani z
demokracja ani tez z socjalizmem........."

Ja tylko walczę z obłudą i zakłamaniem.

Wojciech Domagała

Odpowiedź listem elektroniczym