Wojciech Domagala - Kielce wrote:
> "..........Wojciech Domagala - Kielce wrote:
> Szanowny Panie Stanislaw Blaszczak:
> Pozwole sobie tez wtracic swoje 3 grosze.
> Co Pan jako katolik radziłby zgwałconej kobiecie ? Wychowywać dziecko
> gwałciciela ?
> Na pewno nie poradzilbym aby je zabila......."
> Ostatecznie tak mały organizm nie ma jeszcze świadomości.

A wiec osobe spiaca lub nieprzytomna mozna zabic?

> "......Co Pan jako katolik radziłby małżeństwu które nie ma pracy, lub jedna
> osoba
> Na pewno nie poradzilbym aby je zabili........."
>
> A czy Pan wie ile samobójstw jest co roku w Polsce z powodów ciężkiej
> sytuacji ekonomicznej rodzin ? Czy rząd nie zabija pośrednio tych osób,
> które nie mają co do garnka włożyć ? Zastanawiał się Pan nad śmiercią
> poprzez samobójstwo z przyczyn ekonomicznych ? Jak długo trwa decyzja ? Jak
> długo trwa ciężki okres w życiu takiego człowieka ? Czasami samobójstwo jest
> nieudane i ludzie próbują ponownie to zrobić ?

Proponuje Pan wiec aby zabic taka osobe od rau aby nie meczyla
sie podejmowaniem decyzji o samobojstwie?

> ".....Znam osobiście małżeństwo, które bardzo się męczy gdyż pracuje tylko
> ojciec
> Panie reporter - mam dla Pana pytanie zastepcze - Ma Pan rodzine
> z marginesu. Matka i ojciec pijacy, matka syfilityczka, ogolnie
> dno. Kobieta jest w ciazy. Co by Pan radzil? Sadze ze moze Pan
> znac odpowiedz ale poprobujmy......."
>
> Jak ja miałbym być tym dzieckiem wolałbym aby mnie zabito.

Ja nie pytalbym sie co Pan by chcial aby Panu zrobic ale co
poradzilby Pan w takiej sytuacji...

> ".......Co Pan jako katolik radziłby zrobić w naszym kraju tym kilku
> procentom
> Zyc zgodnie z przykazaniami......."
>
> A czy Prawica AWSowska żyje zgodnie z przykazaniem "Nie Kradnij" ? Tylko
> pomiędzy Prawicą a dewiatami jest taka różnica, że Ci pierwsi nie muszą
> łamać przykazań.

??? Cala prawica kradnie? Cos mi sie wydaje iz w przypadku wielu
osob z prawicy popelnil Pan pomowienie... W sumie to mnie jakos
nie dziwi...
Co do dewiantow (jak Pan slusznie okreslil zboczencow
seksualnych) moga nie realizowac swoich zboczen. Moga zyc
zgodnie z przykazaniami. Czlowiek nie jest zwierzatkiem ktore
reaguje tylko na proste bodzce. Czlowiek ma (a przynajmniej
powinien miec) rozum i wlasna wole...

> "........Czy Panu jako katolikowi sprawia przyjemność cierpienie przewlekle
> chorych
> stac
> Efektem tej akcji 'godnego umierania' jest to ze starsi i ciezko
> chorzy ludzie boja sie isc do szpitala... Nie ludzmy sie.
> Eutanazja jest morderstwem w imieniu sypiacych sie systemow
> ubezpieczen medycznych......."
>
> To jak się sypią systemy ubezpieczeń społecznych to ja widziałem w Holandii.
> A w Polsce ? Starość jest piękna. Żyć nie umierać.

Jest piekniejsza niz tam gdzie zabija sie osoby starsze. Tam po
prostu starosc oznacza strach przed dowolna choroba bo moze
oznaczac ona 'milosiernego' morderce w fartuchu ktory postanowi
'obnizyc koszta' albo 'zwolnic lozko' (obie motywacje sa
autentycznymi motywacjami uzytymi w obronie przez mordercow w
bialych fartuchach)

> "....Czy Pan jako katolik wie, że prawie dziesięciomilionową rzeszę ludzi
> ubogich
> I co Pan w zwiazku z tym proponuje? Masowa eutanazje? 10 mln to
> wiecej niz 'przerob' wszystkich obozow koncentracyjnych......."
>
> Proponuję aby przed zakończeniem swojej kadencji AWS zwiększyła ustawowo
> wynagrodzenia dla pracowników kas chorych. Wtedy będzie więcej nakładów na
> szpitale i ośrodki zdrowia.

??? I co jeszcze Pan wymysli panie reporter?

> "...Czy Pan katolik Blaszczak mieszka w Polsce i dostaje co miesiąc pensję
> 300
> A czy - Pan dostaje? A moze Pan w jakis spozob stara sie pomoc
> tym ludziom? Oczywiscie mysle o pomocy aby godnie zyc a nie aby
> ich wymordowac w ramach 'godnej smierci'..."
>
> Ja dostaje 150 dolarów miesięcznie za 8 godzinny dzień pracy. Nie wyobrażam
> sobie jak Radio Rydzyka może wyciągac ręce po pieniądze dla starszych osób,
> które mają dużo mniej ode mnie.

Czy Radio Maryja zabiera pieniadze od ludzi sila - tak jak czyni
to panstwowo-partyjna telavizja?

> ".........Z narodowo-katolickim pozdrowieniem
> Wydaje mi sie iz Pana podpis nie ma sie nijak do Pana pogladow.
> No chyba ze traktowac zbitke 'narodowo-katolickim' podobnie jak
> 'demokracje socjalistyczna' ktora nie miala nic wspolnego ani z
> demokracja ani tez z socjalizmem........."
>
> Ja tylko walczę z obłudą i zakłamaniem.

Swoim? Jakos nie widze efektow. Ale niech Pan sie stara dalej...

WD

Odpowiedź listem elektroniczym