Widzi pan ja nie bede dyskutowal z ludzmi ktorzy wszystko wiedza najlepiej
,Stalin i Hitler tez mial swoich profesorow .Jak sie ktos osmielil miec inne
zdanie na "ciemnogrodzie '' to zostanie wyzwany od  slugusow zydowskich i
tyle w tym temacie.Zaczyna sie robic atmosfera jak na ciemnogrodzie gdzie
mozna opluc kazdego o innych pogladach i to nie sluzy wymianie pogladow
,jesli na liscie pisze "...ze w dupie ma sie Polske i Polakow ..." to ja
przepraszam ,a wycieczki osobiste to szczegol ,po pewnym czasie przestalem
to zauwazac ale po p[ewnym czsie nie wytrzymalem i trzasnelem drzwiami
,oczywiscie zegnany przeklenstwem
juras

> Panowie - to mozna powiedziec bez przechodzenia do dyskusji
> ad-persona. Co wiecej - lepiej tak wlasnie zrobic... 'Bitka'
> prowadzi do braku porozumienia ktore inaczej byc moze by
> zaistnialo po przedstawieniu _faktow_ (a tych chyba Panu nie
> zbraklo... bylo by to dziwne).
> Sadze tez ze zaistnialo pewne nieporozumienie co do rozumienia
> wyrazen. Nie sadze aby p.Juras sadzil cos innego niz Pan...
> WD

Luxemburg, a

> __________ NOD32 Informacje 1.781 (20040604) __________
>
> Wiadomo?ć została sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
> http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl

Odpowiedź listem elektroniczym