Bitki nie szukam ja, lecz pan Jerzy, ktory czesto i gesto
swoje posty okrasza wycieczkami osobistymi zrozumialymi dla mnie i dla paru
innych uczestnikow listy,
ktore biora udzial rowniez w "Ciemnogrodzie" u burmistrza
Wiechowskiego...Kiedy pan Jerzy pyta niby to powaznie pana Ryszarda, czy
napisac cos o "teoretykach zydowskosci komunizmu", to obaj dobrze wiedza, ze
chodzi o  pana Romana Kafla i o mnie...Nie pierwsza to taka wycieczka pana
Jerzego, ale inne ignorowalem...Tu zareagowalem nie tyle na wycieczke, co na
historyczna ignorancje autora, ktory zreszta brnie dalej insynujac np.
jakies podobienstwa miedzy wielkim polskim uczonym, prof. Uniwersytetu
Jagiellonskiego i Uniwersytetu w Wilnie, znakomitym historykiem Feliksem
Konecznym, autorem wielu dziel naukowych, tlumaczonych i wydawanych w wielu
krajach swiata,z nadwornymi historykami Stalina i Hitlera !!!! Panowie, tak
, nawet przy najlepszej dobrej woli nie da sie dyskutowac, bo jak??? Przy
braku znajomosci podstawowych faktow i jednoczesnym mniemaniu,ze sie wie
lepiej....To jest ignorancjai to ignorancja nonszalancka, i powiedzialbym-
lekcewazenie pozostalych uczestnikow listy, gdyz pan Juras uwaza ich chyba z
glupkow, ktorzy dadza sobie wcisnac kazdy kit...
Panie Waldemarze,np.  pan Juras obarcza wina za komunizm Rosjan- w 100%..I
juz...On swoje wie
i niech mu pan sprobuje wytlumaczyc ,ze jest inaczej...Od razu bierze to
jako atak na swoja osobe,
po czym sie obraza, zabiera zabawki i wynosi sie z piaskownicy, jak uczynil
byl na Ciemnogrodzie...
Gdy np. poda pan panu Jurasowi fakt, znany i potwierdzony, ze po przewrocie
bolszewickim
w Rosji 98% czlonkow najwyzszych wladz sowieckich to byli Zydzi, a pozostale
2%
stanowili Rosjanie i inne nacje...On odpowie panu,ze stalin mial swoich
historykow
a w ogole to on na takie osobiste ataki nie bedzie odpwiadal...
Przeciez pan Jerzy nie jest goralem ze wzgorz Golan ino z Beskidu, i to ze
Zywieckiego...
Wiec jaki to atak ad personam na pana Jerzego takie stwierdzenie ...??? Toz
to mi sie nijak
w mojdusiu pod klobuckiem nie kce pomiescic ...., sakra....krucafux...-))))

Marek Lubinski