----- Original Message -----
From: "marteks" <[EMAIL PROTECTED]>

> Panie Marku!
> Pan konczyl szkoly w Polsce (jak my:-),
> ale wiem juz, ze byl Pan lepszym uczniem ode mnie.
> Pan WIE co "autor ma na mysli":-)
>
> Nawet mi to przez mysl nie przeszlo.
> Wierzyc mi Pan nie musi oczywiscie:-)

 To Pan nie wie , jak ktos sie zna na zydach  i wolnomularstwo ma w jednym
paluszku ,co o takim drobiazgu jak przewidywanie przyszlosci i tego co kto
ma na mysli nie wspomne , taki Nostradamus w internetowym wydaniu ,mozna
pytac nawet co Putin na snadanie jada   .Ja naprawde mam dosc chamstwa z
pewnej listy i myslalem ze na tej liscie bede mial spokoj od rusofilstwa i
zydowstwa w kazdej postaci , mialem pecha, ale dam sobie rade  i nie  bede
sie odzywal do niektorych ,hej .
Pozdrawiam
juras

Odpowiedź listem elektroniczym