> Panie Ryszardzie niech mi pan objasni ,to dwie armie blekitne istnialy
> ,jakies inne wiadomosci znalazlem .Sama armia powstala we Francji i skladala
> sie z Polakow glownie z zaboru pruskiego
> http://poloniasarthe.free.fr/histoirepl.htm
>
> juras

Cytat z powyzszego linku:

Do Francji zaczeli naplywac uciekinierzy z wojska pruskiego,
Polacy wcieleni do armii panstw centralnych,
ktorzy dostali sie do niewoli wloskiej i francuskiej,
rzesze rodakow z Europy,
a przede wszystkim z Kanady i USA.

......a przede wszystkim z Kanady i USA......

Wszystko gro!:-)

I Kongres Polski w Pittsburgu (to w USA:-) poparl.

Kazdy cos napisal i juz wiecej "cuzamen do kupy":-) wiemy.

Na powstanie Blekitnej Armii gen. Hallera zlozylo sie bardzo duzo
czynnikow.

Pan Roman opisal jak sie zachowal polski rzad, w stosunku do
kombatantow, a ja dopisze, ze tak sie zachowuje kazdy rzad.
Nic nowego.

r.

Odpowiedź listem elektroniczym