W każdym razie ja jestem wdzięczny Kuroniowi i innym ludziom z KOR-u Nie wiem czy mieli zamiar rozwalić komunę czy tylko tak wyszlo, ale dzięki nim Polska odzyskała wolność i dlatego Kuroniowi i tym ludziom się należy cześć i chwała.

Janusz Baczyński

:-))))) Duzo rzeczy pan nie wie, nie jest pewny, nie widzial....ale jest pan wdzieczny!
Prawdziwy z pana Europejczyk panie Januszu:-)))))
Niech pan zapyta ludzi ktorych bronil KOR..w Radomiu..chce pan podam panu pare nazwisk...
Jak pan chce podam panu kilkaset nazwisk tych ,ktorzy bronili i chronili KOR...wiekszosc duchowni:-)))
Na latajacym Uniwersytecie uczono w zasadzie historii ruchu robotniczego ze szczegolnym naciskiem na prace Rozy Luxemburg...i Mercuccie'go:-))) Kolakowski byl niepodwazalnym autorytetem..a o Katyniu mowiono wszystko to co bylo wiadome, za wyjatkiem kto kazal , kto kierowal i kto strzelal:-)))
Co do komitetow..to haslo Kuronia bylo obrona= tych istniejacych.... jak pan zaklada nowe a zostawia stare...to dlugi proces.
Dlaczego zatem wszyscy wdzieczni nei zostawili przemyslu i gospodarki post PRL a nie zbudowali swojej nowej?????? Ha??????? ale rozgrabili i zniszczyli co stare nei majac ani pojecia , ani checi zbudowac cos nowego////
Glownym haslem kuronia bylo ;
Od upanstwowienia spoleczenstwa- do uspolecznienia panstwa......
Przetlumacze to panu na nasze.....znacjonalizowac wlasnosc poprzednich wlascicieli, poczekac az wymra i nabierze mocy prawo zasiedzenia..i wtedy uwlaszczyc wlasciwych nowych wlascicieli....w majestacie i powadze panstwa! Tzw uspoleczniajace panstwo przeksztalcenia wlasnosciowe:-)))))
Proste i dzialajace..... niech pan mu bedzie wdzieczny!
Niech pan zrobi sobie portret i zostawi dzieciom...moze wnukow ktos nauczy historii, a patrzac na panski interfekt wnuki beda mowic:
To dziadek Janusz.. on byl wdzieczny Kuroniowi:-)))))
RomanK

_________________________________________________________________ MSN Toolbar provides one-click access to Hotmail from any Web page – FREE download! http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200413ave/direct/01/

Odpowiedź listem elektroniczym