Assalamualaikum WR. Wb.

Sanak RN YTH,

Ambo sato pulo sakaki.

Kok pandapek ambo Indonesian Idol itu adolah salah
satu program untuak manjarumuskan "ABG muslim" untuak
maniru pola laku urang2 nasrani.

Ambo juo manyayangkan, kok bangso awak manjadi plagiat
dan latah untuak maniru kabudayaan bangso lain nan
ndak cocok jo budaya katimuran.

Sakian dari ambo, talabiah takurang mohon banyak maaf.

Wassalamu'alaikum Wr.WB.

Yurnadi
Rank Tegalan