From: ak...@rantaunet.org
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Tue, 15 Jan 2013 08:52:05
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: Bls: Re: Bls: Re: [R@ntau-Net] Tragedi Situjuh dan Kejahatan Perang

First thing first Pak Saaf: baa caro mendata ahli waris/keturunan korban
Tragedi Situjuh nan verified (misalnyo jan pulo beredar kaba dek karano warga
Rawagede berhasil menang dan dapek kompensasi dari Pemerintah Ulando, beko ado
sajo urang nan "mangaku-ngaku" katurunan si A, si B dari tragedi tu.

Nan bergerak di level awal ko sabaiknyo harus ateh namo organisasi pulo. Kalau
namo ahli waris dan kejadian alah verified (bisa diminta dari sejarawan spt Pak
Wannofri Samry atau nan lain), baru masuak langkah kadua untuk menyusun
petisi/tuntutan ke Pemerintah Ulando. Di siko peran ahli hukum mutlak ado. Jiko
ndak ado urang awak, opsi mamakai Batara Hutagalung bisa dipakai.

Wassalam,

ANB
Cibubur

Powered by Telkomsel BlackBerry®