Am următoarea dilemă :  pe un server IBM mai vechi dar strong vroiam să pun
niște servere. Nu merită să  pun fără virtualizare ca are resurse suficiente
RAM, procesoare, HDD. Eu vroiam să pun un proxmox dar cei care l-au dat l-au
dat cu un ESXi 7 cel care e free.  Am făcut un VM pe el dar parcă aș fi mai
liniștit cu un proxmox. Parcă e mult mai flexibil și poți face mai multe
chestii. Deocamdată îmi lipsesc template și clone asta însă înseamnă să mă duc
cu stick să instalez? Vroiam să îi pun și raid în JBOD și să fac un pool cu
zfs.  Ce mă sfătuiți ?