În discuție e esxi 7 free și proxmox. Nu se licențiază niciunul dar proxmox
permite clustering HA în varianta free pe când esxi free nu știe. La fel backup
la pxmx e mai flexibil cu un server de backup . La esxi free nu prea e de loc.
Și e ideea de a a face și un cluster în viitor  ca se va reface și prelua un
serverul pe care vreau să-l mut. Și doi mie soft plătit la grei din asta ca
VMware când există un OPenSource rezonabil îmi cam dă urticarie.

Trimis de pe iPad‑ul meu