Da, e destul de intuitiv, intradevar, l-am instalat pe 3 micro pc-uri Dell sa
ma joc cu el inainte de a face ceva la scara mai mare. Dar m-am blocat deja la
a alege intre storage centralizat, separat, vs storage local pentru fiecare nod
si Ceph instalat. Optiunea 2 parea mai ieftina, ca nu presupunea costuri
aditionale pentru un storage centralizat, insa mi-am prins urechile cand am
inceput sa citesc putin documentatia de la Ceph. Ma bate. Si eram curios daca
are cineva pro si cons la astea 2 variante, din experiente proprii.
Multumesc!

Cosmin