--- Ion-Mihai Tetcu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Nu ai nevoie de cvs sau net, desi e mai usor cu ele.
> De tot ce ai nevoie este un editor de text cu ISO.....-2
>
> In rest iti transporti capitolul pe care l-ai ales intr-un mod oarecare
> acasa si apoi inapoi la munca su unde ai access la net, il dai pe mai
> (lui Ady, mine ..) si gata :)
>
> Vezi si mesajul lui Ady:
> Subject: [ro-l10n] ro-l10n small HOW-TO

Hai ca io am trecut de chestia asta... Am luat si gvim-u' de windoaza
[www.vim.org], si fisieru' de printing.sgml [cap.9] dupa "small HOW-TO"-ul
mentzionat. Nu imi mai trebuie DECIT un "ROMANIAN_ISO-8859-2.VIM" pe care l-am
cautat cu google in f.f. multe moduri da' n-am gasit... Hai inca un hop si ma
apuc de tradus. Cine ma ajuta si cu asta?!?

=====
Ioan (John) NIKY Pricop
Bucharest - ROMANIA