Dupa cum am mai spus, eu am facut toata scoala intre anii 1931-1943,
liceul la Colegiul National Sf.Sava din Bucuresti. Aveam profesori de
religie preoti. In cala erau si evrei care nu erau obligati sa ia
parte la orele de religie, aveam si doi dobrogeni tatari musulmani
care nici ei nu erau obligati. Aas era atunci, dar acuma dupa ce
constiinta unui intre popor a fost distrusa de o sleahta de sobolani
securisto-comunisti aducatori de acest comunism cancerul omenirii cu
metatsze impuroiate memntalitatile oamenilor s-au schimbat cu totul.
ggane

Stimate domnule George Gane,

Aveti dreptate.Romania interbelica era un Regat DEMOCRATIC si prosper
si in care se emigra nu din care se fugea din lipsa de perspective.
Atunci se invata Religia in scoala si atunci s-au formaqt in acel
invatamint temeinic, oameni de factura aleasa.
Desigur ca existau si atunci rauvoitori disperati debusolati,
influentati de moda vremii sau vinduti pe citiva arginti intereselor
straine Romaniei.Desigur ca si atunci strigau disperati impotriva
crestinismului destui asa-zisi liberali, de fapt libertini  sau doar
oameni usurateci, ori influnetabili, dornici sa iasa in fata cu orice
pret si cu orice idee chiar de nu cred in ea, ori doar cu probleme de
personalitate.Dar de atunci odata cu Credinta a scazut si nivelul
societatii romanesti ca si patriotismul inteles astazi de multi dupa
grosimea teancului de bani primit din diverse surse dupa dictonul 'ubi
bene ibi patria'...

FD

'Un neam atâta pretuieste, cât a înteles din Evanghelie si cât poate
sa Îl urmeze pe Hristos'

Simion Mehedinti

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional