Re: [romania_eu_list] Aprobati avortul? pt Mity Marusi

2007-01-19 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Ce mesaj dragalas si plin de respect fata de un interlocutor care se intampla sa aiba alta opinie... On 1/19/07, Virgil Leitoiu [EMAIL PROTECTED] wrote: Cum de oamenii foarte saraci isi permit sa aiba mai multi copii, iar cei cu o situatie materiala buna se zgarcesc? doar asta voiam sa

Re: [romania_eu_list] Re: Ortodoxia mioritica (cu semnul diacritic sub t)

2007-01-20 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Asa e, nu vrem -- sau cel putin eu nu vreau. As vrea insa o lista completa a lecturilor dvs. recente. On 1/20/07, Lucian Branea [EMAIL PROTECTED] wrote: Dragi 'co-listeni', Dupa cum ati vazut, subiectul 'icoane' a fost transferat intr-un digest. Incepind de luni, acelasi lucru se va

Re: [romania_eu_list] Re: Cine reprezinta Romania?

2007-01-21 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Adevarat? Ce v-a suparat atat de tare, d-le Branea? Faptul ca rasistul-xenofobul-nazistul-extremistul-etc. Stanciu a comentat cu o rea-vointa, nu-i asa, evidenta acel film (pe care la randul meu nu indraznesc sa-l comentez, de vreme ce nu l-am vazut)? Dati-mi voie sa va supun atentiei doua

Re: [romania_eu_list] Re: Cine reprezinta Romania?

2007-01-21 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Nadajduiesc ca ati reusit sa va impacati cu gandul ca avem opinii diferite in multe privinte si mai nadajduiesc ca n-o sa va cauzez taman eu din aceasta pricina o insomnie. Propozitia incriminata nu a fost incriminata de mine, ci de dvs. atunci cand ati citat-o ca motiv in mesajul de excludere a

Re: [romania_eu_list] Doamnei Livescu /Cine reprezinta Romania?

2007-01-21 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Subscriu la ideea cu dialogul privat. Cat mai des posibil trebuie sa fie cat mai privat. On 1/22/07, Vasile Bouleanu [EMAIL PROTECTED] wrote: Stimata Doamana Smaranda Cazan-Livescu, Amandoi trainm intr-o republica condusa democtratic dar o Uniune de State. Problema principala ramane

Re: [romania_eu_list] Re: Cine reprezinta Romania?

2007-01-21 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
D-le Branea, toata povestea asta devine la fel de plictisitoare ca si balansul intre romania_eu_list si frex, sau cati de e o avea. La fel de plictisitoare ca si diferentele ultra-subtile intre impardonabil si de neiertat. Diferente pe care numai cineva care are foarte multa vreme de

Re: [romania_eu_list] Re: Pre-evaluare cereri de finantare PHARE

2007-01-25 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Interesant si util. Si cat costa -- intrebarea, sau mai bine zis raspunsul? Taxati la ora, sau cum? On 1/25/07, Radu Florea [EMAIL PROTECTED] wrote: Lucian, se pare ca n-ai negociat cu cine trebuie. [image: :)] Data viitoare, insa, ai pe cine sa intrebi! Radu Florea (www.strategicus.ro)

Re: [romania_eu_list] Re: Pre-evaluare cereri de finantare PHARE

2007-01-25 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
ora, ca doar nu suntem salon de masaj! :) Radu Florea --- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Catalin Dimofte [EMAIL PROTECTED] wrote: Interesant si util. Si cat costa -- intrebarea, sau mai bine zis raspunsul? Taxati la ora, sau cum?

Re: [romania_eu_list] Fw: Fw: Mesaje batjocoritoare si insultatoare scrise de catre un angajat al Primariei Iasi pe diverse grupuri internet

2007-01-28 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Domnule Leitoiu, ce rost are mesajul asta plangaret? Nu va puteti spala rufele decat in public? Nu-nteleg ce doriti de la noi, astialalti -- mesaje de sustinere catre dl. Neculau? On 1/28/07, Virgil Leitoiu [EMAIL PROTECTED] wrote: Transmit acest mesaj la ora duminica 28 ianuarie 2007

Re: [romania_eu_list] Re: Ion Coja, dat in judecata pentru negarea Holocaustului

2007-02-05 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Pai, decat sa ne pierdem vremea cu liste, am putea spune -- cam toti ceilalti. Cred ca e greu de gasit un popor care sa NU fi trecut prin multe si mari tragedii de-a lungul istoriei. On 2/5/07, Vali Nas [EMAIL PROTECTED] wrote: Ok, dar nu numai evreii si rromii au avut de suferit de-a

Re: [romania_eu_list] Re: Forta populara Pro Basescu:):):):):):)

2007-02-16 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Domnule Marza, daca asta era scopul, atunci meritati felicitari -- v-ati facut o intrare cu adevarat memorabila pe lista. Nu mi-e foarte clar daca va adresati intregii liste, sau doar doamnei Hudrea, dar, de fapt, nici nu prea conteaza. In spiritul indoielii carteziene care inteleg ca va anima,

Re: [romania_eu_list] Pentru Integrarea Valcea/De ce Votul Uninominal - ce ziceti de-un concurs?

2007-02-17 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Entitatea valceana are si nume (Silvia Petre), si adresa de mail (ba chiar doua), si telefon (fix si mobil) si toate cele. Osteniti-va sa-i cititi mesajele pana la capat. Discutia asta (despre presupusa anonimitate a entitatii) are loc cam a cincea oara in ultimele doua luni. On 2/17/07,

Re: [romania_eu_list] Re: Portugalia: un pas mare castigat

2007-02-20 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Asta-i ca-n bancul cu omul de intreaba Nu va suparati, caut strada cutare... Raspuns -- Nu ma supar, cautati-o. Asa si-aici -- asteptati, dar eu zic sa nu fiti prea nerabdator pentru ca eternitatea e un timp foarte lung... Aveti dvs. cunostinta de vreo tehnologie care sa produca hidrogen pe

Re: [romania_eu_list] Re: Portugalia: un pas mare castigat

2007-02-21 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
-ma nu am inventat eu hidrogenul sulfurat si nici tehnologiile de exploatare. - Original Message - *From:* Catalin Dimofte [EMAIL PROTECTED] *To:* romania_eu_list@yahoogroups.com *Sent:* Tuesday, February 20, 2007 10:19 PM *Subject:* Re: [romania_eu_list] Re: Portugalia: un pas mare

Re: [romania_eu_list] Language skills could boost EU competitiveness

2007-02-25 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Nu-nteleg. Se citeaza singur la persoana a treia? Altminteri, nu e mare scofala, o greseala marunta, asa cum nu era un capat de lume nici confuzia Budapesta-Bucuresti. Daca stam sa vanam fiecare greseala din ziare o sa fim extrem de ocupati pentru tot restul vietii. Doar Dumnezeu (si desigur,

Re: [romania_eu_list] fabulospiritul romanesc si simtul estetic al barbatului cultivat

2007-02-28 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
P.S. Pentru inocenti, Rhooaaar!!! = ragetul leului cand leoaicele-s in calduri. Pentru cei mai modesti, inclusiv semnatarul mesajului, a se vedea bancul -- n-am muschi, n-am dinti, da' sunt salbatic... On 3/1/07, Catalin Dimofte [EMAIL PROTECTED] wrote: Aveti perfecta dreptate. In fond

Re: [romania_eu_list] fabulospiritul romanesc si simtul estetic al barbatului cultivat

2007-02-28 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Aveti perfecta dreptate. In fond, suntem doar niste animale. Ce descoperire!!! Ratiunea = vax albina; instinctele primare si hormonii sunt singurele lucruri care conteaza. Rhooaaar!!! Sau, dupa cum ne sfatuia dl. lt. colonel XXX acum 25 de ani, da-mi, bai, femeia! E logic. Jos

[romania_eu_list] Un articol din Cotidianul de azi

2007-03-13 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Sunt surprins ca n-a atras atentia nimanui de pe lista. Probabil urmeaza, judecand dupa comentarii. - http://www.cotidianul.ro/index.php?id=9741art=25829nr=2cHash=8849df8afa#opinii

Re: [romania_eu_list] Am vizionat filmul 300...

2007-03-25 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Ati gresit cumva lista, d-le Leitoiu? On 3/25/07, Virgil Leitoiu [EMAIL PROTECTED] wrote: si eu am vazut respectivul film. si l-am tratat ca atare. e un film. prea brutal ca sa manipuleze si cu mult prea multe efecte ca sa poata fi confundat cu un documentar. filmul e film, prezinta o

Re: [romania_eu_list] valorile europene

2007-04-02 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Desi se subintelege, totusi reformulati, domnule Avarvarei. Sa va ajut putin: Cititi va rog cu atentie aceasta petitie..., ganditi-va si, daca sunteti de acord cu toate punctele de-acolo, semnati-o. On 4/2/07, Adrian AVARVAREI [EMAIL PROTECTED] wrote: Semnati va rog aceasta petitie pentru

Re: [romania_eu_list] Cristian Pirvulescu: Arbitrariul care domneste in Romania

2007-05-02 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
E vorba de flota comerciala, care in 1990 numara aproape 300 de vase (cred ca 295 e numarul exact), fiind --formal, cel putin, din motive de taxe si impozite -- a patra sau a cincea flota comerciala nationala a lumii la acel moment. De furat, n-a furat-o nimeni, desigur, ca doar nu s-a dovedit

Re: [romania_eu_list] A inceput campania

2007-05-06 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Buna cugetare... D-na Curici, nu stiu in numele cui vorbea d-na Hudrea, dar dvs. in numele cui vorbiti cand spuneti despre grup ca stim foarte bine ce menire are? In mod cert nu-n numele meu... Dar, pt. ca dvs. pareti sa stiti foarte bine care-i menire respectiva, n-ati vrea sa fiti buna sa

Re: [!! SPAM] Re: [romania_eu_list] A inceput campania

2007-05-06 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
- Original Message - *From:* Catalin Dimofte [EMAIL PROTECTED] *To:* romania_eu_list@yahoogroups.com *Sent:* Sunday, May 06, 2007 4:50 PM *Subject:* [!! SPAM] Re: [romania_eu_list] A inceput campania Buna cugetare... D-na Curici, nu stiu in numele cui vorbea d-na Hudrea, dar dvs. in numele

Re: [romania_eu_list] A inceput campania

2007-05-06 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
numeste CONTINUT. Cele bune, Claudia - Original Message From: Catalin Dimofte [EMAIL PROTECTED] To: romania_eu_list@yahoogroups.com Sent: Sunday, May 6, 2007 4:50:56 PM Subject: Re: [romania_eu_list] A inceput campania Buna cugetare... D-na Curici, nu stiu in numele cui vorbea d-na

Re: [romania_eu_list] codu` lu` mungiu

2005-12-07 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Cred si sper ca totusi doamna Mungiu se va abtine de la atare intreprindere. Am toata admiratia (si-o doza de invidie) pentru spiritele renascentiste, dar parca ar fi totusi putin cam mult -- sociolog, activist al societatii civile, politician, om de media, lider de opinie, mai nou dramaturg --

Re: Rãspuns: [romania_eu_list] Re: [rombel] Re: Cenzura bat-o focul !!! Iata si urmarea...

2005-12-08 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Facem toate astea... in loc sa ce? On 12/8/05, Adrian Munteanu [EMAIL PROTECTED] wrote: Va lasati sufocati si va pierdeti o groaza de energie cu Romanismul, Conservatorismul, Puritanismul, Pseudointelectualismul ... Adrian *** sustineti [romania_eu_list] prin 1% din impozitul pe 2005

Re: [romania_eu_list] Oh Happy Day! (OT)

2005-12-09 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Sunteti sigur? Eram convins ca forma corecta este mi-ar placea... On 12/8/05, radu stan [EMAIL PROTECTED] wrote: Prima impresie: in textul dvs., inlocuiti ,,mi-ar placea cu ,,mi-ar place. Aceea e forma corecta in limba romana. *** sustineti [romania_eu_list] prin 1% din impozitul pe

Re: [romania_eu_list] Re: Cenzura

2005-12-10 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Reactia anemica la acest incident -- sau chiar lipsa totala de reactie oficiala, cel putin pana-n prezent -- nu e dovada de toleranta. E dovada lipsei de capital social, dovada unei societati dezorientate, aflate in stare de prostratieetica/morala/religioasa/istorica,incapabila sa inlocuiasca

Re: [romania_eu_list] Re: Din Polonia

2005-12-10 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Fascismul asa incepe? Anume cum? Cu un mars pasnic, legal, in care niste oameni isi manifesta dezaprobarea fata de un anumit subiect? E de presupus/dorit ca minoritatile -- doar in virtutea simplului fapt ca sunt minoritati -- sa aiba drepturi suplimentare fata de cele ale majoritatii?

Re: [romania_eu_list] Re: Din Polonia

2005-12-11 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Fii gay. Fii heterosexual. Mutually exclusive. Nu era nevoie de pancarte speciale in acest sens. De altfel -- stiti dvs. ce scria pe pancartele lor? Si oricum, nu vad care-i problema cu inscriptiile nu homosexualilor. Au incalcat vreo lege? Au comis alt sacrilegiu in afara de acela de a-si

Re: [romania_eu_list] Re: Din Polonia

2005-12-11 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
violenta. Codruta From: Catalin Dimofte Fii gay. Fii heterosexual. Mutually exclusive. Nu era nevoie de pancarte speciale in acest sens. De altfel -- stiti dvs. ce scria pe pancartele lor? Si oricum, nu vad care-i problema cu inscriptiile nu homosexualilor. Au incalcat vreo lege? Au comis alt

Re: [romania_eu_list] Re: Din Polonia

2005-12-11 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Codruta, In masura in care si morala crestina tot de la Ceausescu se trage, atunci da, probabil dl. Popescu va fi fost consilier... N-ar fi mai bine sa ne limitam la discutia initiala, care se referea la cu totul altceva -- recte la presupusul fascism al demonstrantilor anti-homosexualitate si

Re: Rãspuns: [romania_eu_list] Re: Cenzura

2005-12-12 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Adevarat? Ce bine -- si o spun fara nici o umbra de ironie. Eu sunt ingrozit de tineri -- ma rog, de tinerii foarte tineri, de adolescenti -- dar admit ca sunt si foarte subiectiv din anumite motive. De ce nu puneti in sectiunea de files a grupului cateva din aceste eseuri? Mie cel putin mi-ar

Re: Re: [romania_eu_list] Re: Din Polonia

2005-12-15 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
De asemenea, in spiritul celor de mai jos si-al multor altora spuse pe-acest subiect pe lista relativ la drepturile homosexualilor/lesbienelor, propun sa se legalizeze si casatoriile inter-specii, ca expresie a drepturilor la fel de incontestabile ale minoritatii sexuale zoofile. Las pe altii

Re: [romania_eu_list] liberalism confundat cu libertinaj

2006-07-18 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Foarte urat din partea lor. Mai bine-ar pune de-un partid care sa promoveze dreptul copiilor de 12 anicare se drogheaza in mod legal cu cocainade a fi poligami. On 7/18/06, Florian Danescu [EMAIL PROTECTED] wrote: . Printre tarile in care poligamia este delict penal se numara tari

Re: [romania_eu_list] Rosia Montana si CSR.doc

2006-07-18 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Ca problema de principiusi fara absolut nici o legatura cu cazul in speta, un argument de genul ...Peste 20 ani, cind exploatarea Rosia Montana se va inchide, problemele sociale, vor fi aceleasi cu cele de azi si chiar mai grave pentru ca nu va mai fi nici un fir de aur de scos. Muncitorii

Re: [romania_eu_list] liberalism confundat cu libertinaj

2006-07-19 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Nici daca unul militeaza pt. dreptul legal de-a droga un copil de 12 ani si-a face apoi sex cu el/ea? Ganditi-va la copiii dvs., daca-i aveti... On 7/19/06, Adela Constantin [EMAIL PROTECTED] wrote: Faptul ca nu a demonstrat nimeni stiintific ca nu ar fi legata de obiceiuri nu inseamna

Re: [romania_eu_list] liberalism confundat cu libertinaj

2006-07-19 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
: Catalin Dimofte To: romania_eu_list@yahoogroups.com Sent: Wednesday, July 19, 2006 6:45 AM Subject: Re: [romania_eu_list] liberalism confundat cu libertinaj Nici daca unul militeaza pt. dreptul legal de-a droga un copil de 12 ani si-a face apoi sex cu el/ea? Ganditi-va la copiii dvs., daca-i

Re: [romania_eu_list] liberalism confundat cu libertinaj

2006-07-20 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
urmarita cu strictete ne poate duce la raspunsurile corecte. - Original Message - From: Catalin Dimofte To: romania_eu_list@yahoogroups.com Sent: Wednesday, July 19, 2006 1:25 PM Subject: Re: [romania_eu_list] liberalism confundat cu libertinaj Fara nici un fel de intentii combative

[romania_eu_list] Premiul Mobius

2006-07-25 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Selectie pentru premiul Mobius International Multimedia A 14-a ediţie a prestigiosului premiu Mobius Internaţional pentru Multimedia va avea loc între 13 şi 15 octombrie 2006 la Montreal, Canada. Selecţia produselor înscrise în concurs de comitetele naţionale Mobius şi festivitatea de

[romania_eu_list] Premiul Mobius -- scuze pt. mesajul purecos de-adineauri

2006-07-25 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Selectie pentru premiul Mobius International Multimedia A 14-a editie a prestigiosului premiu Mobius International pentru Multimedia va avea loc intre 13 si 15 octombrie 2006 la Montreal, Canada. Selectia produselor inscrise in concurs de comitetele nationale Mobius si festivitatea de

Re: [romania_eu_list] Romanian informers confess, stir uproar

2006-08-29 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Nu mi-e foarte clar -- cu cine va certati? Macar din intamplare -- i-ati trimis protestul dvs. si autorului? On 8/29/06, Amana Ferro [EMAIL PROTECTED] wrote: Care, domnule, pana in 2004??? Adica intre 1996 si 2000 tot fosti comunisti au fost la putere, sa inteleg? Si tot de dragul

[romania_eu_list] Tot o rugaminte urgenta

2006-09-05 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
adresa privata. Multumesc. Catalin Dimofte __._,_.___ *** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la http://www.doilasuta.ro *** SPONSORED LINKS Nh lake region real estate

[romania_eu_list] Intrebare -- fara legatura cu obiectul muncii...

2006-09-11 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Buna ziua, Sper ca o sa fiu totusi iertat pentru subiectul off-topic. Un prieten de-al meu, foarte bun freelance journalist (britanic, dar traitor prin regiune -- Romania, Ungaria, Rusia -- de aproape 10 ani, fluent in romana si maghiara) se pregateste sa scrie cartea vietii lui. Despre

Re: [romania_eu_list] nedumerire, indignare, cerere de ajutor si ce mai credeti voi de cuviinta

2006-09-20 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
:-)) Nu va enervati, doamna. Niste bieti escroci, acolo, si ei, care stiu dureros ce e suta de lei... (noi). Dati o cautare pe google dupa numele onorabilului domn Gheorghe Popilean si-o sa va lamuriti :-) On 9/20/06, integrare valcea [EMAIL PROTECTED] wrote: Dragi

Re: [romania_eu_list] Re: libertatea de constiinta

2006-09-23 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Tot n-ati inteles??? Era vorba de ortodoxie... On 9/22/06, Arhitectura [EMAIL PROTECTED] wrote: O sa mor de ras cand preotii greco-catolici din Romania o sa traiasca numaidin salarul de la enoriasi. Noroc caa avut intodeaunaRoma grijadesalarile dvs. Cu stima, Dicu-Sava Cristian

Re: [romania_eu_list] ce ne spune Hortobagyi Laszlo?

2006-09-23 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
N-ati putea fi mai explicit in ceea ce priveste acest paragraf? On 9/22/06, Peter Lengyel [EMAIL PROTECTED] wrote: "Mucegaiul uman va creste la 10-12 miliarde de oameni, dar dupa aceea va exista o sectiune stramta, care va transforma totalmente civilizatia. Asta o sa fie peste cateva

Re: [romania_eu_list] D-lui Florian Danescu/Batjocura antiortodoxa continua sub masca intergrarii europene

2006-09-23 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Domnilor, n-ati vrea sa va rafuiti in privat? On 9/23/06, Vasile Bouleanu [EMAIL PROTECTED] wrote: Domnule Florian Danescu, Va rog sa precizatie ce intelegeti prin : P.S.De Bouleanu vom avea noi din USA ... etc. Noi fiinds cine ?! Si mai ales din USA ? ! In rest mentionez doar ca am

Re: [romania_eu_list] Re: Din Raportul internaþional privind libertatea religioasã 2005/ US State Department

2006-10-04 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Sau/si documentul original, ca sa nu se iste eventual discutii (si) despre traducerea aproximativa etc. Pentru ca mie, bunaoara, paragraful urmator -- Prin urmare, acţiunile altor religii de a-si atrage adepti sunt deseori percepute de către Biserica Ortodoxă ca fiind tentative de a-i diminua

Re: [romania_eu_list] Re: Din Raportul internaþional privind libertatea religioasã 2005/ US State Department

2006-10-05 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Multumesc, Vali. Cred ca e destul de simptomatica frecventa cuvintelor din familia allegation pentru a nu considera acest document ca fiind de mare relevanta. On 10/4/06, Vali Nas [EMAIL PROTECTED] wrote: On 10/4/06, Catalin Dimofte [EMAIL PROTECTED] wrote: Sau/si documentul original

Re: [romania_eu_list] Re: Din Raportul internaþional privind libertatea religioasã 2005/ US State Department

2006-10-06 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
/06, Vasile Bouleanu [EMAIL PROTECTED] wrote: Domnule Catalin Dimofte, Raspunsul dumneavoastra va ramane sper in mintea multora pe aceasta lista fiindca reprezinta o perfectaproba a unei anume forme de mentallitate care refuza sa accepte realitatea indiferent de cost. Oare va ganditi cat de

Re: [romania_eu_list] despre relevanta International Religious Freedom Report

2006-10-07 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Stimata domna, Presupunand ca modul oarecum subtil in care ati alteratsensul afirmatiei mele este accidental si nu deliberat (in care al doilea caz nu mi-ar ramane decat sa ridic din umeri si sa-mi vad de treburile mele), dati-mi voie sa explic acea afirmatie mai in detaliu. 1) In contextul

Re: [romania_eu_list] religii si stiinta in lumea globalizata (7) apel la inteligenta!

2006-10-07 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Hawking este un individ cu adevarat fascinant, in sensul bun al cuvantului. Multi comentatori avizati il considera nu numai cel mai mare fizicianin viata, ci si egalul lui Einstein (alt individ profund religios, ca veni vorba). Autoritatea suprema in materie de fizica teoretica, in particular

Re: [romania_eu_list] Semneaza si da mai departe

2006-10-07 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Da. M-am uitat eu nu de mult (in premiera chiar), ca sa ma conving de impactul actiunii trecute. Conform asteptarilor (mele),emisiunea era bine merci, mai nou si ziarele-s pline. Asa incat, daca pana acuma-l aveam pe Jiji doar o ora pe zi, dupa oarece proteste viguroase o sa-l avem 90 de

Re: [romania_eu_list] Re: religious freedom report

2006-10-08 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Daca asa nu credeti dvs. si se pare ca-mi face placere... e-n regula. On 10/8/06, dorina nastase [EMAIL PROTECTED] wrote: De altfel, chiar autorii documentului au bunul simt de a cataloga acesteafirmatii ca fiind allegations, ceea ce, imi permit sa va reamintesc,inseamna exact asta,

Re: [romania_eu_list] Re: De ... toamna !

2006-10-16 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Oooh, dar nu-i nevoie sa va scuzati... puteti pur si simplu sa mai scrieti vreo 15-20 de mesaje pe tema asta. Din pacate, vad ca vreo trei colisteni v-au si raspuns deja, asa incat calea va e deschisa. Daca tot trebuie sa suportam toate astea, sper macar sa veniti cu lucruri mai elevate decat

Re: [romania_eu_list] Fw: [GIP] Un lacheu, un betiv si un penibil

2006-10-16 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Da, da' macar nu-s gaozari... On 10/16/06, Razvan Vuxan [EMAIL PROTECTED] wrote: Basescu despre Stolojan, Boureanu si Stoica: un lacheu, un betiv si un penibil Theodor Stolojan ? un lacheu, un tehnocrat scos din baie, un candidat trucat al PDSR, persoana care, daca va ajunge presedintele

Re: [romania_eu_list] Re: De ... toamna !

2006-10-17 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
O, Doamne... acum urmeaza socoteli mestesugite despre cati oameni trebuia sa fie pe metru de coada si pe ora si daca asta e credibil sau nu... :-( On 10/17/06, Ion Anton [EMAIL PROTECTED] wrote: Din ce am discutat cu cei prezenti la Pelerinaj, estimarile totale se intind chiar inspre 2 - 3

Re: [romania_eu_list] Re: De ... toamna ! / credinta sincera

2006-10-17 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Amandoi aveti dreptate, cred; dar vorbiti despre lucruri diferite. Unul despre religie in sine, celalalt despre unii dintre practicanti. On 10/17/06, Peter Lengyel [EMAIL PROTECTED] wrote: Ion Anton ionutanton777ro@yahoo.com wrote: Cat despre termenul ortodox-radical, o credinta sincera

Re: [romania_eu_list] Re: Fwd: [dialoguri] Fwd: THREE CHEERS FOR AUSTRALIANS

2006-10-28 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Domnule Popescu, nu insistati. S-a stabilit deja pe-aceasta lista cum devine chestiunea cu crucile in scoli... On 10/26/06, Mircea POPESCU [EMAIL PROTECTED] wrote: Most Australians believe in God. This is not some Christian, right wing, political push but a fact because Christian men

Re: [romania_eu_list] Re: Vosganian - Crescut de Securitate, hranit de Vintu

2006-10-28 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Poate cineva sa arate exact ce a spus/facut Vosganian care sa poata fi interpretat ca extremism de dreapta? Niscaiva asasinate politice puse la cale? Formatiuni paramilitare UFD? Poate macar ceva antisemitism? Sau in general anti-minoritati (asta chiar ar fi buna...)? Ciomege-n capul

[romania_eu_list] Cross-posting

2006-10-28 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Ministers Announce: Jew Law To Be Overturned in SwitzerlandBy: Bulov/LSN Staff on: 26.10.2006 [23:58 ]Bern, Switzerland — Eight ministers of Switzerland's white nationalist-leaning government, including Justice Minister Christoph Blocher, have announced that Switzerland's Anti-Racism Act, which

Re: [romania_eu_list] Re: Scandal - Eoliene cu probleme in Delta

2006-11-07 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
D-le Gushter, va convine sa vorbiti, dvs. va tarati prin iarba, sunteti la adapost de elici... :-) Imi cer scuze ca insist, dintr-un interes pur egoist, asa cum spuneam; o sa renunt de indata daca o sa constatca subiectul nu intereseaza mai mult de 2-3 persoane pe lista. Din cate stiu eu,

Re: [romania_eu_list] Re: Scandal - Eoliene cu probleme in Delta

2006-11-07 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Nu-nteleg de ce ma domnesti, dar trecem peste... Oricum nu cred ca-si punea cineva problema sa instaleze centrale eoliene in inima deltei, fie si din motive evidente de logistica, probabil era vorba de tarm, cam pe unde e si nava aia spatiala de la Sf.Gheorghe, dar OK, m-am resemnat. Prin

Re: [romania_eu_list] Bunul-simt dupa Moise

2006-11-15 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Intrucat au in mod cert acelasi efect nociv asupra copiilor (ba poate chiar si adultilor) de orice alte religii, propun cateva masuri: -- Ascunderea tuturor bisericilor, moscheilor, sinagogilor etc. in spatele unor ziduri suficient de inalte incat copiii sa nu poata vedea ce se afla in spatele

Re: [romania_eu_list] Re: Icoana care discrimineaza

2006-11-17 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Sa va traiasca. Si eu am tot doi; inteleg ca mai mari decat ai dvs. Marturisesc ca, dupa ce eu insumi am fost indoctrinat o buna parte din cei 17 ani de scoala cu socialism stiintific, operele toarshului si-altele asemenea (nemaivorbind de ce-atarna pe peretii scolilor), am privit eventualul

Re: [romania_eu_list] Adevarul este, ca intotdeauna, la mijloc!

2006-11-24 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Ma alatur convingerii dvs. ca soarele e o piatra pe cer, adaugand si convingerea mea (sustinuta de oameni de stiinta celebri la vremea respectiva, academicieni s.a.) ca este imposibil ca aparate mai grele decat aerul sa zboare. Asta ca sa fiu in spiritul mistocaresc care a ajuns sa domine

Re: [romania_eu_list] Adevarul este, ca intotdeauna, la mijloc!

2006-11-25 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Aha. Pai, atunci nu-mi ramane decat sa am rabdare si sa sper ca o sa traiesc destul pana cand oamenii de stiinta or sa demonstreze si ca soarele e o piatra pe cer. On 11/24/06, Peter Lengyel [EMAIL PROTECTED] wrote: Numai ca demonstratia faptului ca obiecte mai grele decat aerul se pot

Re: [romania_eu_list] Re: Icoana care discrimineaza

2006-11-25 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Zapaceli care smintesc... derbedeii de popi... se refera la crestinism in general, sau doar la cel de rit ortodox? Ma intreb daca stie dl. Bogdan de unde vine litera C din numele organizatiei din care face parte... Poate s-a inscris in asociatia gresita... On 11/24/06, Ion Anton [EMAIL

Re: [romania_eu_list] Dezbatere azi la Antena 3 - ora 20.10 - Campania suburbana a ANAF

2006-11-30 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Coroborand 1) critica dvs. la adresa campaniei ANAF, cu 2) la fel de laudabila dvs. critica la adresa icoanelor din scoli, si cu 3) mesajul d-lui Branea de-acum 10 minute despre afisele cu Hai sa facem sex pe toate gardurile (despre afise e vorba), absolut laudabile si ele, sunt, va marturisesc,

Re: Re : Re : [romania_eu_list] Un abuz incredibil/Ancheta icoane

2006-12-06 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
da dovada in moderarea celor care bat campii, indiferent de gratie, de aceeasi fermitate si vigilenta de care sune ca da dovada in moderarea unor ipotetice clone. Cu umile multumiri, Catalin Dimofte On 12/6/06, Virgil Leitoiu [EMAIL PROTECTED] wrote: Domnule Ionescu, Nu stiu daca dl Radu

Re: [romania_eu_list] MEC: Prezenta simbolurilor religioase in scoli trebuie sa fie decisa de comunitate, de parintii elevilor si, nu in ultimul rand, de scoala

2006-12-12 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Ati zis-o adanc pe-asta cu mitocaniile, recunosc. Recitind mesajul dvs. si pe-al d-lui Dragusin, ma vad nevoit sa va dau dreptate. Unii sunt de-a dreptul mitocani. On 12/13/06, Lucian Branea [EMAIL PROTECTED] wrote: dar cu decizii precum cea privitor la simbolurile religioase a CNCD

Re: [romania_eu_list] MEC: Prezenta simbolurilor religioase in scoli trebuie sa fie decisa de comunitate, de parintii elevilor si, nu in ultimul rand, de scoala

2006-12-13 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
OK. E o replica eleganta careia imi face placere sa-i raspund. Mica intepatura conform careia am grija sa ma situez intotdeauna de partea majoritatii nu ma deranjeaza -- una la mana ca nu ma situez intotdeauna de partea majoritatii, iar a doua la mana nu vad nimic rau in a fi de partea

Re: [romania_eu_list] MEC: Prezenta simbolurilor religioase in scoli trebuie sa fie decisa de comunitate, de parintii elevilor si, nu in ultimul rand, de scoala

2006-12-14 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Da, este foarte posibil sa fi luat la gramada interventiile dvs. de pe mai multe liste. Scuze. O sa fiu mai atent data viitoare. On 12/13/06, Lucian Branea [EMAIL PROTECTED] wrote: Dvs. faceti exact pe dos in cam toate privintele. Pe cale de consecinta, e foarte greu de crezut ca sunteti

Re: [romania_eu_list] Re: MEC: Prezenta simbolurilor religioase in scoli trebuie sa fie

2006-12-14 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Foarte bine, foarte bine, e mult mai bine asa :-) Scapati si dvs. de acuzatiile mele, scapam si noi de certuri nesfarsite pornite de la te miri ce... On 12/14/06, Lucian Branea [EMAIL PROTECTED] wrote: Domnule Anton, un raspuns rapid: * in primul rind, textul unei piese a unei trupe punk

Re: [romania_eu_list] Legea cultelor reintroduce cenzura in Romania

2006-12-15 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Lasand putin poezia deoparte, fraza incriminata este: In Romania sunt interzise orice forme, mijloace, acte sau actiuni de defaimare si invrajbire religioasa, precum si ofensa publica adusa simbolurilor religioase. Dvs. spuneti ca aceasta fraza reintroduce cenzura in Romania, ca incalca grav

Fwd: [romania_eu_list] Re: Legea cultelor reintroduce cenzura in Romania

2006-12-15 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
reintroduce cenzura in Romania To: --- In romania_eu_list@yahoogroups.com romania_eu_list%40yahoogroups.com, Catalin Dimofte [EMAIL PROTECTED] wrote: Lasand putin poezia deoparte, fraza incriminata este: In Romania sunt interzise orice forme, mijloace, acte sau actiuni de defaimare si invrajbire

Re: [romania_eu_list] Re: Legea cultelor reintroduce cenzura in Romania

2006-12-17 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
religioase, ci si acelea ale oricarei credinte politice. Ca atare, jos simbolurile credintei in democratie, oricare-or fi acelea... On 12/16/06, mousastefan [EMAIL PROTECTED] wrote: --- In romania_eu_list@yahoogroups.comromania_eu_list%40yahoogroups.com, Catalin Dimofte [EMAIL PROTECTED] wrote

Re: [romania_eu_list] Fw: Genetically modified soy banned in Romania

2006-12-20 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Urat. Ce parere aveti, d-le Bouleanu??? Adica daca ar mai fi si altceva de spus in afara de NATO - DA! UE - NU!, respectiv Imperiul UE. Ne incaleca astia, iar dvs. stati lemn-Tanase... On 12/20/06, Amana Ferro [EMAIL PROTECTED] wrote: *ROMANIA**: GM SOY TO BE BANNED* *by Vesna Peric

Re: [romania_eu_list] Propuneri de parteneriat din Turcia si ipocrizie din Romania

2006-12-20 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
N-am nici o legatura cu proiectele de-acest gen; sunt platitor, si nu consumator de taxe. Insa turcii -- cel putin cei cu care-am avut eu de-a face -- sunt oameni destepti, bine educati, chiar sofisticati. Am avut si am in continuare ce-nvata de la multi dintre ei. Nu vad nici un motiv pentru

Re: [romania_eu_list] The Economist: The new kids on the block

2007-01-07 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Mda. FOARTE obiectiva si pertinenta. As cita doar o propozitie, ca se poarta citarile trunchiate, asociind-o cu invitatia de a da si unui ignorant ca mine cateva exemple: Bulgaria has a stronger industrial base. Nu cunosc prea bine Bulgaria -- indraznesc insa sa cred ca autorul din The

Re: [romania_eu_list] The Economist: The new kids on the block

2007-01-08 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Da. Si? Ce relevanta are acest Human Development Index pentru elementul la care ma refeream eu -- industrial base? Toate bune si dvs. On 1/8/07, Tudor Georgescu [EMAIL PROTECTED] wrote: As cita doar o propozitie, ca se poarta citarile trunchiate, asociind-o cu invitatia de a da si unui

Re: [romania_eu_list] TVR 1 - Dezbatere pro - contra simbolurilor religioase din scolile publice

2007-01-09 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
O sa se supere iar dl. Branea pe mine, dar, ca veni vorba de moderare -- dl. Mihaiu a semnat cumva vreuna din acele petitii, pe-a dvs. sau pe a adversarilor dvs.? On 1/8/07, Remus Cernea [EMAIL PROTECTED] wrote: Marti, 9 ianuarie, intre orele 20.20 - 21.50, la emisiunea Intre bine si rau de

Re: [romania_eu_list] ISAILA: Iarta-ma, Beatrice!

2007-01-12 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Miscatoare povestea si, in plus, foarte bine scrisa. In acelasi timp, cu greu se putea imagina un exemplu mai nepotrivit in contextul discutiei despre icoane. Particularitatea despre care se face vorbire aici este o caracteristica distinctiva a cultei respective si o diferentiaza in mod clar de

Re: [romania_eu_list] Zeci de lideri religiosi din estul Europei s-au spovedit la Secu

2007-01-12 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Fir-ar sa fie de treaba... cum, si catolicii si protestantii, nu numai ortodocsii??? On 1/12/07, Alin Cristea [EMAIL PROTECTED] wrote: *Zeci de lideri religiosi din estul Europei s-au spovedit la Secu* Potrivit unei analize a Associated Press, colaborarea preotilor a fost un mod de viata

Re: [romania_eu_list]Pt. dl. DIMOFTE CATALIN _ ISAILA: Iarta-ma, Beatrice!

2007-01-12 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
respectul domnule Dimofte, daca folositi un reply la un mesaj la care am avut oarece mici comentarii, va rog, pastrati-mi macar mesajul; Dupa cum veti observa mai jos se subantelege ca nu am scris nimic, sau mai rau, ca eu as fi fost autorul, ptiu...drace.:-) Flubber. *Catalin Dimofte [EMAIL

Re: [romania_eu_list] ISAILA: Iarta-ma, Beatrice!

2007-01-12 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Scuzele mele, stimata doamna, ca am indraznit sa am alta opinie decat dvs. si astfel sa ma expun unor ironii ieftine... foarte ieftine. Altminteri, amuzant ca-l mentionati pe Einstein; probabil ca pentru orice fizician, cum am fost si eu candva, Einstein sta de-a dreapta Tatalui, ca sa ma exprim

Re: [romania_eu_list] Noile ideologii in Romania membra UE

2007-01-15 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Am si eu idei -- putine, dar fixe. De ce e OK sa facem marsuri ale homosexualilor in spatiul public, dar trebuie sa eliminam toate simbolurile religioase din acelasi spatiu public? Cu umilinta, Catalin Dimofte On 1/15/07, mousastefan [EMAIL PROTECTED] wrote: D-l Branea ne recomanda sa ne

Re: [romania_eu_list] Secvente din timpul Campaniei pentru Salvarea Parcului Carol postate pe youtube

2007-09-25 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Poate pentru ca se apropie alegerile europene? On 9/24/07, horea badau [EMAIL PROTECTED] wrote: La adresa de mai jos am postat cateva minute de film din timpul actiunilor de protest organizate de Solidaritatea pentru libertatea de constiinta in cursul anului 2004, pentru salvarea

[romania_eu_list] Fwd: Fw: SCRISOARE DESCHISA PENTRU PASTRAREA RUGACIUNII TATAL NOSTRU IN PROGRAMUL RADIOULUI PUBLIC

2007-09-26 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
-- Forwarded message -- From: Asociatia Altermedia [EMAIL PROTECTED] Date: Sep 26, 2007 1:01 PM Subject: [FreeEx] Fw: SCRISOARE DESCHISA PENTRU PASTRAREA RUGACIUNII TATAL NOSTRU IN PROGRAMUL RADIOULUI PUBLIC To: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED] Cc: [EMAIL

Re: [romania_eu_list] Ia mai toarna un paharel!

2007-09-28 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Nemaipomenita poveste; nu degeaba are dl. Brown o reputatie deosebita in breasla (deosebita, adica intrucatva mai altfel...). Mi-au placut in special doua din ultimele paragrafe (subl. mele): -- This year, the National Bank of Romania will begin storing select vintages *next to the gold bars in

Re: [romania_eu_list] Ia mai toarna un paharel!

2007-09-29 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Multumesc pt. osteneala; e intotdeauna placut sa profiti de munca altuia. In rest, sunt de parere ca articole de ziar, revista, website, stiri TV etc., trebuie redactate intr-un mod suficient de clar incat sa nu fie nevoie sa stai cu DEX-ul langa tine, sau sa sapi cine stie cat ca sa intelegi

Re: [romania_eu_list] Ce inteleg si ce nu inteleg

2007-09-29 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Haida-deh... Ce-i drept, dl. Dicu Sava e un interlocutor incomod si adesea lipsit de fair play. Dar sa (pretindeti) ca nu intelegeti ce vrea sa spuna nu e, pe de o parte, decat un atac la persoana inabil deghizat, iar pe de alta parte, eu, unul, nu m-as lauda ca nu inteleg ce spune celalalt. La

Re: [romania_eu_list] Fwd: Fw: SCRISOARE DESCHISA PENTRU PASTRAREA RUGACIUNII TATAL NOSTRU IN PROGRAMUL RADIOULUI PUBLIC

2007-09-29 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Cam asa. Stiut fiind ca in Romania socialista crestinismul, si nu socialismul/comunismul era la mare pret... On 9/29/07, Crina Moscovici [EMAIL PROTECTED] wrote: 99% ?!? Frumos procent ! Ati organizat, scurt, un sondaj de opinie, n'est ce pas ? Ba spa! (Gaitele). Cat despre Gestapourile

Re: [romania_eu_list] Ce inteleg si ce nu inteleg

2007-09-30 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
simturile, imi actualizeaza abilitatile si ma face sa fiu creativ, sau cel putin mult mai atent. Alin Cristea *Catalin Dimofte [EMAIL PROTECTED]* wrote: Haida-deh... Ce-i drept, dl. Dicu Sava e un interlocutor incomod si adesea lipsit de fair play. Dar sa (pretindeti) ca nu intelegeti ce

Re: [romania_eu_list] Ce inteleg si ce nu inteleg

2007-09-30 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Va faceti de ras, d-le Cristea, si zau ca e pacat. On 9/30/07, Alin Cristea [EMAIL PROTECTED] wrote: Domnule Catalin Dimofte, aveti dreptate: nu avem timp de pierdut. Nu-mi ramine decit sa pun o (aceeasi) intrebare: Dvs. ce ati vrut sa spuneti? Alin Cristea PS. Nici vorba de

[romania_eu_list] Fwd: Exista si initiative mai putin controversabile...

2007-10-04 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Scuze pentru insistenta, am impresia ca atasamentul n-a intrat... Eh, la varsta mea e mai greu cu tehnologiile astea moderne (vorba nu stiu cui, inteleg greu, dar uit repede...). De data asta sper sa mearga. -- Forwarded message -- From: Catalin Dimofte [EMAIL PROTECTED] Date

Re: [romania_eu_list] Ce facem cu Andrei Ciurea?

2007-10-06 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
10 paragafe. Primele trei sunt introducerea in subiect. Urmatoarele doua sunt (parerea mea) cele mai bune; poate singurele bune si sincere. Celelalte -- 5 din 10, 500 de cuvinte din 900 -- sunt o rafuiala cu biserica, bisericile, incat ajungi sa te intrebi, domnule Cristea, despre ce-i vorba de

Re: [romania_eu_list] 10 mituri ale () americii sanatoase

2007-10-21 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
D-le Lengyel, am oarecari dubii in ceea ce priveste relatia globalizare - Pax Americana de care vorbeste colisteanul nostru. In schimb, am foarte putine dubii ca parerea dvs. -- aceea conform careia China ar putea face oricand praf dolarul, SUA, lumea-n general -- este una... hmm... haideti sa-i

Re: [romania_eu_list] 10 mituri ale () americii sanatoase

2007-10-22 Fir de Conversatie Catalin Dimofte
Nici eu nu sunt mult mai priceput decat dvs. Atata doar ca: 1) In trecutul recent am mai vazut astfel de situatii si corectiile care au urmat (in ordine cronologica, OPEC in anii 70, Japonia putin mai tarziu parca, dragonii asiatici pe la mijlocul anilor 90). 2) Cu exceptia costurilor f. scazute

  1   2   3   >