Da li ste ovo poslali na adresu Generalstaba Vojske Jugoslavije?
Ako niste, molim vas da to uradite ili da mi dozvolite da to ucinim u vase
ime. Adresa je: [EMAIL PROTECTED]

PS. Izvinjavam se sto cutim na sve ovo, ali sam zaista zanemeo i pocinjem
da gubim snagu
i zelju da se vise borim. Da li ovaj narod to zasluzuje?