Gospodine Blagojevicu; pokusao sam dadostavim moj komentar pod nazivom
PAVKOVIC NA POTEZU na prilozenoj adresi Vojske Jugoslavije, ali nisam uspeo.
Da li je u pitanju greska u adresi ili neki drugi problem , nisam siguran. S
toga vas  molim da  moj komentar od 25 Pavkovic na potezu, u koliko vam to
ne predstavlja problem, prosledite. Ujedno vas molim da prekontrolisete
adresu vojske da bih se u buduce direktno obracao njima. Moj komentar  je
dostavljen clanovima mreze istog dana, kada i komentar gowspodina Grbica.
Nasa misljenja su istovetna bar do sada, a nadam se da ce tako ostati i u
buduce.

PREPORUCUJEM clanovima nase liste da izvrse izbor tekstova domace stampe, po
mogucstvu i inostrane u koliko im je dostupna, da ih prezentiraju clanovima
liste, kako bi se komentarisale sve aktuelnosti. Time bi bio sirok izbor
tema za diskusiju. Primetili ste ,ja sam se opredelio da pratim  svakodnevno
POLITIKU. U tom smislu svakodnevno prezentiram ono sto je aktuelno i
zasluzuje komentar i sa drugog aspekta, osim te nihove"SLOBODNE STAMPE"-
rezimskog jednoumlja. Bilo bi pozeljno da se clanovi mreze opredele za
pracenje lista po izboru i to saopste , da se nebi stvari duplirale. Time ce
se svakako , kao sto sam naglasio prosiriti delokrug rada nase liste.Nas
glas se  cuti sire i dalje.
Pozdrav svim clanovima liste.
Vidanovic