Ja, dat is een goede samenvatting. Misschien ook nog vermelden dat ik geen
enkel serieus argument heb vernomen waarom die note-tag niet gewoon in de
name-tag zou komen (wel heel emotionele reacties dat xx-yy geen naam is
,omdat er cijfers instaan was bv 1 reactie, ook dat die naam nergens
voorkomt ,op de tussenpaaltjes staat wel degelijk xx en yy).

Argumenten om het wel te doen is het ingeven en onderhouden van het netwerk
(op die manier vermijd je dat er bv 2 realaties xx-yy in 1 netwerk zouden
voorkomen), je kan die relaties ook makkelijk terugvinden (in het
meerdalwoud zijn er wegen die in meer dan heel wat relaties , vind maar uit
welke op het netwerk slaat).

De (krampachtige) oplossing die men nu heeft, werkt min of meer maar is
helemaal niet nodig als men de note vervangt door name.

Op 28 augustus 2012 20:58 schreef Jan Herrygers
<janherryg...@dommel.be>het volgende:

Ivo De Broeck
Valleilaan 13
3360  Korbeek-lo