Op 67 staan 2 pijlen richting 68. Op 68 staan 2 pijlen richting 67. Zowel
langs de directe weg als lang de weg doorheen het bos staan er bordjes die
je van 67 naar 68 brengen en omgekeerd. Geen idee waarom ze dat daar zo
gedaan hebben. Waarschijnlijk dachten ze: we zullen die mannen van OSM 's
liggen hebben, zie.

Jo

Op 28 augustus 2012 23:12 schreef Ivo De Broeck
<ivo.debro...@gmail.com>het volgende: