In het wandelnetwerk van het Zuid-Dijleland zijn er twee mogelijkheden om
van KP 67 naar KP 68 te gaan. Ik heb daar twee routerelaties voor gemaakt
met dezelfde note tag:

http://openwandelkaart.nl/?zoom=16&lat=50.84713&lon=4.7117&layers=B00FTFTTF

Jan, ik waardeer je werk aan Potlatch, maar het tonen van de note tag was
veel eenvoudiger geweest en het had het probleem met routes die er nog niet
helemaal inzitten ook opgelost. Ik bedoel daarmee routes waarvan het
knooppunt aan de andere kant nog niet in kaart werd gebracht. Dit zou maar
een tijdelijke situatie moeten zijn, maar het kan soms lang duren eer ze
worden toegevoegd.