Zkusili jste porovnavat exportovane lesy s ortofotem? Docela casto se
to rozchazi, treba i o destky metru. Takze myslim ze nema smysl data
importovat prilis presne. Pokud odstraneni bodu posune les do 5 metru,
tak je to myslim ok.

Rozdeleni podle typu porostu bych uplne zrusil. Pro lidi co je to
zajima pravdepodobne UHUL nabizi WMS.