Souhlasim, IMHO OSM by nemelo suplovat funkci UHULa jakozto narodniho
spravce a garanta vsech dat o lesich. Jde jenom o zobrazeni dat s
urcitou presnosti.

BTW: "Pravda" neni to, co ukazuje ortofoto, ale to, co ukazuji mapy
UHUL (pravne vzato). Samozrejme hraje roli doba porizeni dat

Jachym

Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky gmail com
GPG: http://www.les-ejk.cz/pgp/jachym_cepicky-gpg.pub