Vrstevnice by se nechaly odvodit ze SRTM - jsou tam data s rozlisenim
30m. Kdyby byl zajem, asi bych to dokzal pripravit

Nebo zkusit ukecat Geodis, aby pustili napr. vrstevnice po 20m. Maji
vlastni digitalni model terenu a jsou v tom fakt dobry.

Dalsi moznost, nad kterou uz jsem uvazoval, kdyby vsechny tracky v OSM
byly 3D, nechal by se nejakej model vygeneraovat z nich. Ale to by
bylo asi hodne nepresny.

Jachym

Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky gmail com