Dne Út 11. února 2014 09:11:04, Dalibor Jelínek napsal(a):

> source:addr=uir_adr
> uir_adr:ADRESA_KOD=22412948
>
> is_in=Černý Most, Praha, CZ
> source:addr=mvcr:adresa
> source:position=cuzk:km
>
> Zda se mi, ze treba v tom prvnim pripade bys mel smazat uir_adr: ADRESA_KOD,
> pokud v tom tagu neco zmenis. Nebo ne?

Určitě ano, díky

> Nebudeme mit pak zmatek v tom, z ceho ty udaje pochazi?

Asi trochu ano. Co se týká polohy, tak tu bych nechtěl (zbytečně) automaticky
měnit. Bod mohl někdo šoupnout nad vchod podle vlastní znalosti. Data v RUIAN
nejsou příšerná, ale někdy jsou ty body umístěné nevhodně. Což v OSM někdy
taky, těžko říci, kde je více nevhodných umístění.

Já si to zkoušel nanečisto, t.j. bez uploadu na OSM, a když jsem editoval
polohy bodů v JOSM, tak mi subjektivně přišlo, že v OSM leží často na
vhodnějších místech, než v RUIAN. Bůh suď. Nehýbal bych s tím.

Z toho by tedy mělo vyplývat, že pokud ručně šoupnu bod nad vchod, měl bych
smazat source:position? Asi ano.

> Co tedy znamena, ze je adresa oznacena ref:ruian a source:addr= cuzk:ruian?
> Znamena to, ze jen ten text je z ruian a poloha ne?

Já to chápu tak, že údaje o adrese pochází primárně z RUIAN. Na bodu mohou být
další tagy, typicky hospody a obchody; ty pochopitelně z RUIAN nepochází.

> A kdyz budeme chtit naimportovat/zmenit i polohu podle RUIAN, pak to
> budeme znacit ref:ruian, source:addr= cuzk:ruian a
> source:position=cuzk:ruian?
> Jen bych to chtel mit ujasneno dopredu.

Přijde mi to jako příliš tagů typu source, navíc jsou platné jen do chvíle,
než to někdo zedituje ručně a v tom případě není záruka, zda ty source: taky
smaže. Ale nemám nic proti této variantě,

Takže
source:addr=cuzk:ruian
source:position=[ponechat stávající|cuzk:ruian
ref:ruian:am=nnnn nebo ref:ruian:addr=nnnnn (asi mezinárodně srozumitelnější)

--
Petr