Dne 15.2.2014 22:23, Václav Řehák napsal(a):

> [...]
> mezi neaktualizovanými verzemi těch dat. Zrovna u RUIANu si nemyslím, že
> by to byl problém, když většina těch dat bude importována/udržována
> automaticky.
>
> Jinak řečeno, pořád chceš příklady, co se rozbije, když to odstraníme.
> Máš nějaký příklad, co se rozbije, když to tam necháme/přidáme? Těch pár
> MB opravdu není argument ve světě OSM, kde se importují jednotlivé
> stromy v parku a další (pro mě až nesmyslné) detaily.
>
> O is_in nemluvím, tam je to asi opravdu nejasné, k čemu má sloužit a i
> to rozsynchronizování si dovedu představit o dost realističtěji.

Ahoj,

však o addr:country už jsem psal dříve:
> Osobně jsem tedy pro: nepřidávat, ale nemazat (krom případů, kdy tam je
> nějaký nesmysl).

Asi jsem to pak zbytečně zamotal tím, že jsem začal tak nějak
addr:country a is_in házet do jednoho pytle - to proto, že se objevily
názory, že oba tagy jsou užitečné a je žádoucí je všude ponechat a
doplnit, ale zatím nikdo neukázal, kde/jak/proč jsou užitečné.

is_in má oproti addr:country jeden zásadní problém - není jasné, co by
tam mělo být, a tak není ani možné jednoduše zkontrolovat, jestli
současný obsah na existujících bodech je blábol, nebo správná hodnota. A
asi těžko vymyslíme Ten Správný Formát(TM), dokud nebude jasné k
čemu/kde se to používá.

Nepřidávání a zároveň nemazání addr:country má jeden pozitivní vedlejší
efekt - pokud na tu hodnotu něco přeci jen spoléhá, tak:
a) to bude i po importu fungovat ve stejné míře jako doteď
b) je slušná šance, že si po importu někdo všimne (a ozve se), že
software XYZ nefunguje úplně všude, protože ten tag někde chybí. Jakmile
bude na stole konkrétní problém, tak bude rozhodování řádově snažší -
buď doplníme tag na zbylé body, nebo se napíše patch, který to zvládne
vyřešit i bez addr:country.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk