Ahoj,

Právě proto je vhodný uvádět kontext. Já to chápu tak, že tady nedochází ke
spojování dvou datových zdrojů, jen tu, analogicky s mapou, "leží dvě různé
vrstvy na sobě": data z OSM a komentář k nim/přimalovaná ouška - je zřejmé,
že data nejsou smísena, a označil bych to za Collective Database.

Tím pádem by mělo stačit něco jako "kilometráž/data © přispěvatelé
OpenStreetMap, licence ODbL 1.0", případně s linkem na OSM.

Zdar a sílu,
Honza "Piškvor" Martinec