Ik heb bijv  flinke afwijkingen geconstateerd als ik noord van flats
langs rijd die in een 90 hoek L vorm zijn gebouwd
Het spoor dat op 25 meter langs de flat gaat in een L-vorm neemt op de
GPS feite de kortste weg tussen de eindpunten dwz de hypothenusa.
Als je flink wat flats hebt is het resultaat eigenlijk onwerkbaar.
Ik heb zelden de mogelijkheid om Links en rechts van een straat te
herkennen, als ik niet van te voren weet
hoe de weg loopt.

Bij ons in delft heb je nog al wat straten die verspingen, dus naa
rlinks of rechts schuiven,
0.5 0f 1 straatbreedte . Heel moeilijk om
die op de juiste plaats te krijgen.

Ik heb inmiddels wel vastgesteld dat de accuratesse beter wordt nu ik de
Ipaq op het stuur gemonteerd heb , in een vaste hoek.

 Stilstaan bij het nemen van een hoek helpt ook.

Andere  TIPS  ???

Gert