++ 11/06/09 07:31 +0200 - Maarten Deen:

>Lijkt me eigenlijk geen goed idee. Voor mij is een site zonder www gelijk aan
>de site met www (dat dat technisch niet zo is weet ik) en ik zal niet denken
>"oh, er is een www.openstreetmap.nl, laat ik ook eens op openstreetmap.nl gaan
>kijken".

Dat zijn technisch gezien inderdaad twee verschillende websites. Om
verwarring te voorkomen zorgen veel organisaties ervoor dat die twee wel
aan elkaar gelijk zijn.

>Normaliter is de site zonder www ook een redirect naar de site met www.

Nee, dat is lang niet altijd zo (tenminste, dat zegt mijn gevoel), maar
het is vaak zo dat als een gebruiker een hostname intikt zonder de "www"
ervoor en er geen inhoud door de webserver wordt teruggegeven, de
browser er zelf "www" voor zet en het nog eens probeert.

>Ik denk dat je dan beter twee tabs op de site kunt maken. Een voor
>beginners en een voor gevorderden.

AOL.

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x75FC50F3 . <https://rejo.zenger.nl>