Maarten Deen wrote:

> Lijkt me eigenlijk geen goed idee. Voor mij is een site zonder www gelijk aan
> de site met www (dat dat technisch niet zo is weet ik) en ik zal niet denken
> "oh, er is een www.openstreetmap.nl, laat ik ook eens op openstreetmap.nl gaan
> kijken".
> Normaliter is de site zonder www ook een redirect naar de site met www.
Precies, dat lijkt mij dus ook.
Ook om mijzelf even als voorbeeld te nemen: ik ben een gevorderde
computer gebruiker, dus ik tik alle URL's in zonder WWW. Ik ben echter
een absolute OSM n00b, dus ik snap dan niet veel van de links die ik dan
te zien krijg. Ik denk niet dat dit het effect is dat je wil hebben.