Hoi,

Al weken (maanden?) geleden is Rejo begonnen met het ontwikkelen van een
nieuwe website. De achterliggende gedachte was dat een simpele website
niet informatief en uitdagend genoeg is. Niet voor de mensen die
OpenStreetMap een warm hart toe dragen en niet voor mensen die net beginnen.

Na heel wat mailtjes over en weer had Rejo toch besloten om niet verder
te gaan met de ontwikkeling. Ik vind dat zelf erg jammer, maar wil Rejo
bedanken voor zijn inzet.

Waar Rejo was geëindigd ben ik verder gegaan om de laatste problemen er
uit te halen. Inmiddels op de Validator, Firefox, Chromium, Lynx getest,
dus als mensen fixes hebben voor hun favoriete browser worden die
uiteraard geïntegreerd.

http://www.openstreetmap.nl/  (waar nodig, ctrl+f5)

Als laatste doel zou ik hebben om onze blog te integreren met de
website, ik denk dat, dat goed moet lukken, maar ik zal daar even met
Roeland over overleggen.

Stefan