1 java error; proj4js is not defined. Deze url:
http://tile.openstreetmap.nl/proj4js-compressed.js wordt niet gevonden.
Daarnaast lijkt het of proj4js twee keer wordt getracht te laden. Klein
puntje maar, verder top.

Verder is de hoeveelheid data wat groot voor onderweg (2,86Mb) voor
1024x600, leve de NS voor de vertraging.... maar het zijn met name de
map-tiles die hier voor zorgen, dus ik weet niet of je daar wel iets aan
kan/wil doen.

Met vriendelijke groet,

Milo van der Linden