++ 13/01/10 19:17 +0100 - René Affourtit:
>- Voor  innovatiebevorderend: prototyping. Als bedrijf dat (mogelijk)
>een op kaarten/geo gerichte applicatie wil ontwikkelen kan je
>prototypes bouwen zonder je al vast te leggen op een (dure) licentie.

Dat is een goed punt. Dat had ik nog niemand eerder horen noemen.

>- De hoofdstukjes kwaliteit en bruikbaarheid zou ik samenvoegen
>(bruikbaarheid linkt trouwens naar zichzelf).

Juistem. Stefan?

>- Bij de pagina's over doneren misschien een paar donateurs van data
>noemen? Je loopt dan wel het risico op scheve gezichten bij
>organisaties die niet vermeld staan.

Op <http://openstreetmap.nl/doneren-technische-middelen.php> doen we dat
ook al, dus dat kan het probleem niet zijn. Ik stel voor dat dat
inderdaad wordt toegevoegd. Met name de aanvulling van AND lijkt me
interesant om te noemen.

>- Op doneren financieel staat "naast korting voor mij" bij
>lidmaatschap OSMF, grapje?

Haha. Ik ben blij dat tenminste iemand mijn teksten nauwkeurig gelezen
heeft. Er hoort iets te staan als "naast korting op het jaarlijkse".

>- Bij de verschillende lijstjes van gebruik nog eens vermelden dat het
>zeker geen complete lijst is.

Ik vond dat zelf lelijk, ik heb daarom onder meer gesproken over
"voorbeelden" omdat dat mijn inziens impliceert dat er meer is.

--
Rejo Zenger <r...@zenger.nl>
        OpenStreetMap Nederland <http://openstreetmaps.nl>