Uiteraard wordt alle hulp om OpenLayers, Internet Explorer en UX bugs
te fixen gewaardeerd. Mensen die er goed in zijn stuur vooral patches
of commit verbeteringen.

Het is onze site, dus laten we er ook met z'n allen wat aan doen.

Stefan

Op 15 jan 2010 om 10:47 heeft Lambert Carsten <lhc....@solcon.nl> het
volgende geschreven:\