++ 19/01/10 00:07 +0100 - Stefan de Konink:

>Dat niet de hele pagina (inclusief alle tiles) herladen als je op een
>willekeurige link klikt.

Dat hoeft ook niet. Als je een en ander netjes oplost met client side
caching, hoeven de tiles op de achtergrond niet herladen te worden als
je op een interne link klinkt. Voor zover ik kan beoordelen is dat nog
altijd zo bij de versie op bijvoorbeeld openstreetmaps.nl.

Wat de reden ook is, het is vanuit de eindgebruiker bezien, een
bijzonder onzalig idee om de content op deze manier weg te werken in de
site. Dit staat haaks op de site die het moet zijn: toegangelijk en
drempelloos voor mensen die niet bekend zijn met OpenStreetMap en
mogelijk geen technische achtergrond hebben.

>En wat je zegt klopt niet target="_top" en target="content" werken
>beide.

Ik heb de indruk dat je me niet goed begrepen hebt. Ik bedoelde dat het
op geen handige manier mogelijk is om van elders vandaan te linken naar
een specifieke pagina, tenzij je genoegen neemt met slechts de content
in het frame (<http://www.openstreetmap.nl/content/gegevensbronnen.html>
bijvoorbeeld).

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>