Op 19-01-10 10:25, Rejo Zenger schreef:
> Een oplossing die het gebruiksgemak niet beknot.

Het is altijd grappig hoe 'over time' de perceptie van dat soort dingen
verandert. Zover ik mij kan herinneren was een 'mooie url in de url
balk', zo'n pre bij websites dat er standaard frames om heen gingen.

Maar goed, als je nu eens ajax updates doet voor 'a hrefjes' bij interne
links dan heb je het probleem toch gewoon getackled? (Geen idee of dat
de mobiele browsers helpt, ik hoop het wel)

(Dan nog even RD er bij en je hebt alle punten waar ik in m'n laatste
interne mail kritisch over was gefixed, al vond ik persoonlijk de menu's
bij de content mooier, dan het zo uitsteken bovenaan.)

Stefan