From: "Cristian Secară" <[EMAIL PROTECTED]>

On Tue, 17 Jul 2007 08:56:29 +0300, Răzvan Sandu wrote:

Pentru cei care doresc să testeze cât de precise sunt programele cu
care lucrăm zilnic (inclusiv Excel și OpenOffice.org), vă invit să
efectuați următorul calcul algebric de clasa a V-a: [...]

Am mai cititi tâmpenia asta undeva.
Eu de la şcoală din clasa a x-a (n-am cum să mai ştiu exact care a x-a),
am învăţat că orice număr negativ ridicat la o putere pară dă un număr
pozitiv. Aşa că Excel, OpenOffoce.org şi ce-o mai fi calculează corect.

E drept că n-am de unde să ştiu dacă nu cumva manualele şcolare de
influenţă comunistă susţineau un neadevăr matematic. Un manual nou de
după răscoală n-am răsfoit.

Cristi

Eu am incercat:

perl -e 'print -3**2;'

(** e echivalent cu ^ in Excel)
Iar rezultatul a fost -9.

(-3)**2  e egal totusi cu 9.

Fiind vorba despre perl versus Excel... cred ca programele open source aplica o matematica diferita de cea a programelor closed source. :-))

Octavian