On Mon, 2007-09-24 at 11:19 +0300, Dan Matei wrote:
[...]
> Ala care-a produs documente Office, are Office (legal sau piratat - caz in
> care trebuie sa zica mersi - macar in gind - lui MS). Apoi, aud ca exista un
> convertor gratuit. Prin urmare, practic, fisierele Office istorice pot
> deveni "transparente" (sigur, cu ceva efort).

Convertor de la ce la ce?

Da, exista un proiect care vizeaza diverse posibilitati de
import/export intre documente MS Office si ODF, dar... E un proiect
open source. Sigur, Microsoft sustine proiectul, prin "funding and
architectural guidance", dar nu va oferi suport propriilor clienti in
privinta acestor plug-in-uri (normal: nu-i produsul lor, nu ofera nici
o garantie). Adica va fi tot guess work (exact ca in cazul filtrelor de
import din OpenOffice).

> Cred ca nu: vezi mai sus.

Eu cred ca da: vezi mai sus :-)

> [...]
>
> Se poate. Dar again: e mai bine fara OOXML ?

Mai bine pentru cine? ;-)

Nu sunt taliban. Poate ca daca si ODF si OOXML vor fi ISO, piata va
decide... cum stie ea. Sincer: nu stiu.

Singurul lucru care ma deranjeaza in toata treaba asta este ca Romania
este (daca bine stiu) singura tara (ma rog, comitet, comisie...) care
n-a formulat nici o obiectie (comments). Asta-mi aminteste de Cioroianu:
yes, sure, of course...